ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، لاستیک یا تایر را می توان از مهم ترین اجزای یک خودرو در نظر گرفت، چرا که این بخش از خودرو، تاثیر مستقیم بر ایجاد امنیت و آرامش سرنشینان خودرو دارد.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

گروه بازرگانی وبلاگ آموزشی و فنی-

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

لاستیک یا تایر را می توان از مهم ترین اجزای یک خودرو در نظر گرفت، چرا که این بخش از خودرو، تاثیر مستقیم بر ایجاد امنیت و آرامش سرنشینان خودرو دارد. از همین جهت شاهد آن هستیم که این محصول در ایران و دیگر کشورها به فراوری برسد. در رابطه با فراوری این محصول در کشور خودمان باید گفت که شرکت و کارخانه های بسیاری آغاز به فعالیت در این راستا نموده اند که یکی از آن ها را می توان شرکت کویر تایر در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این شرکت از سال 1366 تاسیس شده و از همان سال به فراوری تایر خودرو پرداخته است؛ بنابراین با توجه به چنین موضوعاتی، می توان گفت لاستیک کویر تایر، یک برند قدیمی به حساب می آید که کیفیت محصولات آن ثابت شده و افراد بسیاری به استفاده از آن مشغول هستند.

در رابطه با شرکت لاستیک کویر تایر باید گفت که این شرکت برای نخستین بار در شهر خراسان جنوبی به تاسیس رسید و سپس با پیشرفت هایی که داشت، توانست 15 درصد سهام کل لاستیک کشور را به نام خود بزند. توجه داشته باشید که چنین رقمی، برای یک برند فراوری تایر بسیار مناسب خواهد بود و نشان می دهد که محصولات این برند یعنی لاستیک کویر تایر، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

یکی از موضوعاتی که سبب شده است لاستیک کویر تایر محبوبیت بسیاری میان مردم پیدا کند را می توان استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی های جهان در نظر گرفت. توجه داشته باشید که استفاده از تکنولوژی های به روز جهان در زمینه فراوری تایر، این شرکت را به یک شرکت پویا و نوآور تبدیل نموده است؛ بنابراین شاهد آن هستیم که لاستیک های این برند مورد توجه افراد مصرف نماینده قرار گیرند؛ البته موضوع جالب تر این است که شرکت های خودرو سازی نیز برای لاستیک اولیه خودرو فراوریی خود، ترجیح می دهند از لاستیک کویر تایر استفاده نمایند. در رابطه با این موضوع می توان به شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو که از عظیم ترین فراورینمایندگان خودرو هستند، اشاره داشت.

احترام و توجه به نظرات مشتری

از دیگر ویژگی هایی که می توان برای شرکت فراوری نماینده لاستیک کویر تایر در نظر گرفت، مشتری مداری این شرکت است. بدون شک شما کمتر شرکتی را پیدا می کنید که به اندازه این شرکت به مشتری توجه کند. دقت داشته باشید که این شرکت تا به حال انواع لاستیک را روانه بازار نموده و در تمامی مدل هایی که وجود دارد، بهترین کیفیت را در نظر گرفته است. همچنین این شرکت اقدامات لازم و نوینی را در جهت فراوری این محصول در پیش گرفته و توانسته بهترین و نوین ترین تایرهای را وارد بازار این کالا کند.

از طرف دیگر باید متذکر شد که طبق نظرسنجی ها، لاستیک کویر تایر از کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار است و از همین جهت شاهد آن هستیم که محصول این برند یعنی تایر خودرو، مورد توجه کشورهای دیگر نیز قرار گیرد و هر ساله شاهد صادرات این لاستیک به دیگر کشورها به ویژه کشورهای همسایه هستیم.

لاستیک کویر تایر، یک لاستیک استاندارد

همان طور که گفتیم، لاستیک یا تایر از مهم ترین اجزای خودرو به حساب می آید که کیفیت و استاندارد بودن آن بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که امنیت سرنشینان به صورت مستقیم به این بخش از خودرو وابسته خواهد بود. شرکت کویر تایر به این موضوع توجه ویژه ای داشته و برای فراوری تمام محصولات خود، استانداردهای لازم را در نظر گرفته است.

این شرکت در رابطه با این موضوع به گونه ای عمل نموده که تمام محصولات مطابق با زمان فراوری خود و استانداردهایی که در آن برهه از زمان وجود داشته، تایید شده اند و محصولاتی که در این دوران نیز به فراوری می رسند نیز طبق جدیدترین استانداردها هستند. یکی از موضوعاتی که می توان با یاد کردن از آن مطمئن شد که لاستیک کویر تایر طبق استانداردهای لازم به فراوری رسیده، این است که خودروهایی وارداتی نیز به این لاستیک مجهز می شوند و حتی در بسیاری از شرایط به دیگر کشورها نیز فرستاده می گردد و مسلما یک لاستیک بی کیفیت و غیراستاندارد از چنین ویژگی برخوردار نخواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای لاستیک کویر تایر

اگر تا به حال در رابطه با لاستیک خوب از فردی سوال پرسیده باشید، متوجه شده اید که به شما لاستیک های خارجی را معرفی نموده اند. مسلما لاستیک های خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و دوام و مقاومت بالایی دارند؛ اما در کنار این موارد، هزینه های بسیار بالایی نیز برای این لاستیک ها در نظر گرفته شده و از همین جهت بسیاری از افراد توانایی خرید چنین لاستیک هایی را نخواهند داشت. حال باید چه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این موضوع جای نگرانی ندارد؛ چرا که امروزه شرکت و کارخانه های ایرانی بسیاری وجود دارند که به فراوری این محصول پرداخته اند و توانسته اند خود را هم تراز با دیگر محصولات خارجی نمایند.

یکی از این کارخانه ها که توانسته لاستیک مناسبی را به فراوری برساند، کویر تایر است. توجه داشته باشید که لاستیک کویر کیفیت و کاربرد بسیار مطلوبی دارد و این موضوع سبب شده که حتی کشورهای دیگر نیز به استفاده از این لاستیک بپردازند. نکته قابل توجه ای که برای لاستیک کویر تایر وجود دارد، قیمت مناسب و منصفانه است که برای این محصول در نظر گرفته شده. شما می توانید با خرید این لاستیک، بسیاری از هزینه هایی که امکان دارد در آینده برای تایر شما پیش آید را کاهش دهید؛ چرا که این لاستیک در ابتدا شما را از داشتن و خرید یک لاستیک خارجی بی احتیاج می نماید و سپس به سبب کیفیت مطلوبی که دارد، دچار خرابی و نقص نیز نمی گردد و شما برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده لازم را ببرید.

چه نکاتی را باید در زمان خرید لاستیک کویر تایر در نظر گرفت؟

تا به اینجای متن در رابطه با لاستیک این کارخانه آنالیز های گوناگونی را انجام دادیم و متوجه شدیم که این شرکت یکی از با کیفیت ترین محصولات را فراوری می نماید. البته کنار چنین موضوعی، نکات گوناگون دیگری نیز وجود دارد که توجه به آن ها سبب می گردد شما خرید بهتری را داشته باشید.

توجه به آب و هوا: توجه به آب و هوا از مهم ترین نکاتی به حساب می آید که باید در زمان خرید لاستیک تایر به آن توجه گردد. شما باید آب و هوا و شرایط جوی محل زندگی خود را به طور کامل آنالیز کنید تا انتخاب مناسبی را انجام دهید. برای مثال اگر شما در یکی از شهرهای سردسیر که زمستانی بسیار سرد دارد، زندگی می کنید باید لاستیکی را انتخاب کنید که از مقاومت بسیاری در برابر سرما برخوردار است. اگر شما چنین انتخاب درستی را انجام دهید، می توانید برای چندین سال از این محصول بدون احتیاج به تعویض بهره ببرید؛ البته اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد.

نوع وسیله نقلیه: توجه داشته باشید که هر یک از مدل های خودرو به لاستیک مخصوص به خود احتیاج دارد و شما باید در زمان خرید به چنین مسئله ای توجه داشته باشید؛ چرا که بدون شک کاربرد و کارایی هر دو خودرو متفاوت خواهد بود و از همین جهت به لاستیک های متفاوتی نیز احتیاج دارد. همچنین باید متذکر شد که اگر شما تخصصی در این زمینه ندارید و نمی توانید به شخصه نوع لاستیک مناسب را تشخیص دهید، باید با فروشگاه مورد نظرتان که تصمیم خرید لاستیک از آن را دارید، به مشورت بپردازید. چنین کاری باعث می گردد شما انتخاب مناسبی داشته باشید و بهترین استفاده را از محصول مورد نظر ببرید.

توجه به سبک رانندگی: موضوع دیگری که باید در زمان خرید لاستیک کویر تایر مورد توجه قرار گیرد، شیوه و محیطی است که شما در آن به رانندگی می پردازید. برای مثال توجه به مسئله ای چون رانندگی در شهر یا رانندگی در جاده، بر انتخاب نوع لاستیک تاثیر دارد. بدون شک لاستیکی که برای استفاده در جاده فراوری می گردد از کیفیت و کارایی مطلوب تری برخوردار است و این به دلیل حساسیت بیشتر رانندگی در جاده به نظر می رسد؛ بنابراین در زمان خرید لاستیک، به فروشنده این محصول هر اطلاعاتی که ضروری است را بدهید تا مناسب و بهترین لاستیک برای خودرو شما انتخاب و استفاده گردد.

توجه به بودجه ای که در اختیار دارید: اگر به دنبال آن هستید که قیمت لاستیک را به دست آورید، باید گفت تنها راه، مراجعه و تماس با نمایندگی های این شرکت به نظر می رسد. اگر شما خرید خود را از نمایندگی هایی که برای لاستیک کویر تایر در نظر گرفته شده انجام دهید، از کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر برخوردار خواهید شد. همچنین توجه داشته باشید که اگر بودجه کافی برای خرید بهترین مدل را ندارید، احتیاجی به نگرانی نیست؛ چرا که می توانید بودجه خود را به فروشنده اعلام کنید تا بهترین لاستیک متناسب با بودجه تهیه شده در اختیارتان قرار گیرد.

استفاده از لاستیک کویر تایر برای کدام فصول از سال مناسب است؟

شاید این موضوع برای شما جالب باشد که شرکت کویر تایر حتی به چهار فصل بودن کشور ایران توجه نموده و محصولی را به فراوری رسانده که امکان استفاده از آن در تمام ماه های سال وجود داشته است. همچنین این شرکت کوشش خود را نموده که تنوع آب و هوایی را نیز در نظر بگیرد و محصول خود را با سازگاری بالا به فراوری برساند؛ یعنی مواردی چون آب و هوای سرد، رطوبت، گرما، نم و ... هیچ کدام تاثیر منفی بر لاستیک ندارند. به نوعی می توان گفت رعایت استانداردهایی که به آن ها اشاره داشتیم، همگی بر چنین موضوعی تاثیر گذاشته اند.

ویژگی های کیفیتی دیگری نیز وجود دارد که می توان اشاره داشت به مقاومت بالای لاستیک در برابر فرسایش لاستیک در برابر گرما و سطح داغ جاده. با توجه به چنین موضوعی شما می توانید در صورت سکونت در یک شهر که آب و هوای گرم دارد، از این لاستیک استفاده بهینه را ببرید. همچنین لاستیک تایر خودرو برای خودرویی که باید در جاده لغزان و خیس رانندگی کند نیز مناسب است؛ چرا که از منحرف شدن خودرو جلوگیری می نماید و شما می توانید خودرو را به خوبی در شرایطی چون پیچ ها تحت کنترل خود در بیاورید.

ویژگی های در نظر گرفته شده برای لاستیک کویر تایر

لاستیک کویر تایر یک انتخاب مناسب به نظر می رسد، اما چه ویژگی هایی برای این لاستیک در نظر گرفته شده که سبب می گردد استفاده از این لاستیک بیشتر از سایر تایرها باشد؟

در رابطه با ویژگی و خصوصیت های در نظر گرفته شده برای این لاستیک، می توان به مواردی چون راحت و نرم بودن اشاره نمود. از آنجایی که این لاستیک طبق استانداردها به فراوری رسیده است، در زمان استفاده، شما به خوبی متوجه نرم بودن لاستیک ها راحتی آن ها می شوید؛ بنابراین در زمان رانندگی هیچ لغزشی برای خودرو شما پیش نخواهد آمد و سرنشینان خودرو در کمال راحتی به راستا خود ادامه می دهند. همچنین باید اشاره داشت به انعطاف پذیری لاستیک که به راننده اجازه می دهد کنترل بهتری را داشته باشد. از طرفی در زمان حرکت، صدایی از چرخ ها به گوش نخواهد رسید. تمام این موارد را می توان از ویژگی های شاخص لاستیک کویر تایر در نظر گرفت که سبب شده اند استفاده از این لاستیک با گسترش بسیاری روبرو گردد.

لاستیک دولتی کویر تایر

یکی دیگر از موضوعاتی که شرکت کویر تایر برای محصولات خود در نظر گرفته، فروش این محصول به صورت دولتی است. در رابطه با لاستیک دولتی کویر تایر، باید گفت که در بیشتر مواقع و شرایط، این لاستیک برای استفاده وسایل حمل و نقل عمومی چون تاکسی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما امکان استفاده از لاستیک دولتی کویر تایر برای مردم نیز صورت می گیرد. این دست از افراد باید به ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر بپردازند و طبق سهمیه ای که برای آن ها در نظر گرفته می گردد، لاستیک را بخرند.

توجه داشته باشید که سهمیه در نظر گرفته شده برای افرادی که ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر را انجام می دهند، دو حلقه در نظر گرفته شده که افراد می توانند نسبت به خرید آن به صورت دولتی اقدامات لازم را انجام دهند. البته باید متذکر شد که شرکت شاخص نیز چنین ویژگی را در نظر گرفته و شما می توانید پس از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ، به ثبت نام لاستیک شاخص نیز اقدام کنید. در چنین حالتی 4 حلقه تایر خواهید داشت.

اگر تصمیم به ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر دارید، باید بدانید که برای چنین کاری به بعضی از مدارک احتیاج دارید. شما باید مدارک معین شده که شامل مواردی چون اسکن کارت ملی به صورت پشت و رو و همچنین کارت خودرو که این نیز اسکن پشت و رو احتیاج دارد را در اختیار داشته باشید.

همچنین گفتنی است که برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر، دو راه پیش روی شما قرار خواهد داشت. یک راه آنلاین و دیگری مراجعه حضوری. اگر شما شیوه آنلاین را برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر انتخاب نموده اید، باید مدارک نام برده شده را به صورت اسکن در سامانه ثبت نام و با حجم کمتر از 100 کیلوبایت، آپلود کنید. سپس می توانید پس از تایید مدارک با استفاده از اطلاعات شخصی وارد صفحه خود شوید و سفارش خود که شامل نوع لاستیک و سایز آن می گردد را معین کنید و سپس پرداخت وجه معین شده را انجام دهید.

پس از انجام شرایط ذکر شده، زمان تحویل لاستیک گفته می گردد؛ اما تصور کنید که تصمیم به ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر به صورت حضوری دارید. در چنین شرایطی شما باید مدارک لازم که شامل کارت ملی و کارت خودرو را می گردد را خودتان (فرد درخواست نماینده لاستیک دولتی کویر تایر) به نمایندگی های لاستیک کویر تایر ببرید.

نکته ای که باید در هر دو شیوه از ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر در نظر بگیرید، ثبت سفارش درست است؛ یعنی شما باید سایز، اندازه و نوع خودرو خود را به طور دقیق و به درستی معین کنید تا لاستیک مناسبی در اختیارتان قرار گیرد. همچنین باید اطلاعات را نیز به درستی تکمیل کنید تا لاستیک کویر تایر سفارش داده شده دقیقا درب منزل به شما تحویل داده گردد. توجه داشته باشید که برای دریافت لاستیک، باید کارت ملی و کارت خودرو ثبت شده در زمان سفارش را نشان دهید تا سفارش شما به تایید برسد.

لاستیک تایر کویر بهتر است یا شاخص

شاخص نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی فراورینماینده لاستیک به حساب می آید که نزد خودروسواران محبوبیت بسیاری دارد؛ اما موضوعی که همواره وجود داشته، انتخاب بین لاستیک شاخص و لاستیک کویر تایر است. از همین جهت شما باید با ویژگی و خصوصیت هایی که برای هر یک در نظر گرفته شده، آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. از طرفی در این مقاله شما را به طور کامل با لاستیک کویر تایر آشنا کردیم و هر آنچه را که باید در رابطه با این لاستیک بدانید را خدمت شما عرض کردیم. اکنون تصمیم داریم شرح مختصری از لاستیک شاخص را در اختیار شما قرار دهیم تا در ابتدا با آن آشنا شوید. پس از آشنایی با این لاستیک، تفاوت های بین شاخص و کویر تایر را مورد آنالیز قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک بهتر است؟!

لاستیک شاخص

کارخانه شاخص را می توان یکی از اولین شرکت های فراوری نماینده لاستیک در نظر گرفت. این شرکت پس از آنکه تاسیس شد، محصولات خود را روانه بازار کرد و به سبب آنکه کیفیت و کاربرد مناسبی برای هر یک از مدل ها مشاهده شد، توانست صندلی مناسبی را در بازار مربوط به این محصول پیدا کند. پیشرفت لاستیک شاخص تا جایی پیش رفت که امروزه این برند به عنوان یکی از بهترین و اولین پیشنهادها برای خرید لاستیک به حساب می آید.

از طرفی این برند یک رقیب برای لاستیک کویر تایر نیز به نظر می رسد که بسیاری از افراد را برای انتخاب یکی از این دو برند، میان دوراهی قرار می گیرند. در ادامه بعضی از ویژگی های این دو برند از لاستیک را مورد مقایسه قرار می دهیم تا با آن ها آشنا شوید.

قیمت لاستیک شاخص بیشتر است یا کویر تایر؟

اولین موضوعی که برای افراد سوال پیش می آورد را می توان مربوط به قیمت این دو لاستیک در نظر گرفت. در رابطه با این موضوع باید گفت که برای لاستیک شاخص قیمت به نسبت بیشتری در نظر گرفته شده است؛ اما موضوع جالبی که وجود دارد، تقاضای بیشتر برای لاستیک شاخص به نظر می رسد، به طوری که افراد ترجیح می دهند قیمت بیشتری بپردازند و این لاستیک را به جای لاستیک کویر تایر خریداری نمایند. البته ما نمی توانیم قیمت دقیقی برای هر یک بگوییم، چرا که بازار مربوط به این محصول به طور دائم با نوسان همراه بوده و از همین جهت امکان بیان دقیق قیمت وجود ندارد.

کدام یک کیفیت بهتری دارند؟ کویر تایر یا شاخص

در رابطه با کیفیت این دو محصول باید گفت که هر دو از صندلی بسیار مناسبی برخوردار هستند و شما می توانید از هر یک از آن ها برای مدت طولانی بدون احتیاج به تعویض بهره ببرید. همچنین در رابطه با این موضوع باید گفت که بیشتر تایرهای موجود برای خودروهای ایرانی نیز از این دو برند انتخاب می شوند؛ بنابراین از نظر کیفیت هر دو برند را می توان در یک صندلی قرار داد.

لاستیک کویر تایر محبوب است یا شاخص؟

در رابطه با این سوال نیز باید گفت که این موضوع کاملا سلیقه ای خواهد بود و شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد لاستیک کویر تایر را برای خودرو خود انتخاب و بعضی دیگر از لاستیک شاخص استفاده می نمایند؛ اما طبق آماری که از فروش این دو برند لاستیک وجود دارد، مدل شاخص با محبوبیت بیشتری روبرو بوده و شاهد آن هستیم که افراد بیشتر این لاستیک را برای خودرو خود انتخاب نمایند؛ البته این موضوع دلیلی بر بی کیفیتی و یا خوب نبودن مدل کویر تایر نیست.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل لاستیک کویر تایر را برای شما معرفی کردیم و شرایط ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر را نیز خدمت شما گفتیم. همچنین در خاتمه مقایسه ای را میان دو تا از بهترین برندهای این زمینه انجام دادیم. اکنون شما اطلاعات کاملی دارید و می توانید تصمیمات درستی را در رابطه با این محصول بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید