ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی شروع شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از شروع به کار سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی اطلاع داد و گفت: دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد.

ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی شروع شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی از تسنیم، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعلام این خبر اضافه کرد: همانطور که قبلا وعده داده بودیم سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی آخر هفته فعال شد و متقاضیان می توانند در سایت gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند.

حمید قاسمی ده چشمه اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه مالکان خودرو های عمومی و مردم دیگر دچار سردر گمی نمی شوند.

وی با بیان اینکه باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی تهیه کند اضافه کرد: بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی به آدرس gcr.niopdc.ir ایجاد شد که این سامانه به سامانه های احراز هویت نظیر ثبت احوال و شاهکار متصل است و اطلاعات نادرست را رصد و پالایش می نماید.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه نوبت دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می گردد و مردم دچار سردرگمی نخواهند شد، گفت: تا به امروز 402 کارگاه از سوی وزارت صمت در 25 مرکز استان تجهیز شده اند و مسئله ای برای اجرای این طرح وجود ندارد.

وی با بیان این که دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد اضافه کرد: وزارت نفت متعهد شده تا تمامی هزینه های این طرح را از محل صرفه جویی در کاهش بنزین پرداخت کند.

قاسمی با بیان اینکه ظرفیت اسمی کارخانه ها برای فراوری و تجهیزات تبدیل خودرو به دو گانه سوز مهیا است توضیح داد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد 570 میلیون دلار تعهد بازپرداخت وزارت نفت از تامین اقتصادی بانک های تجارت و ملت است که 6500 میلیارد تومان از بانک ملت در اختیار مخزن ساز ها قرار گرفته است و به تدریج و با پیشرفت طرح هیچ نگرانی برای منابع نداریم و بازپرداخت این وام به وسیله صرفه جویی ها صورت خواهد گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

به "ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دوگانه سوز کردن رایگان خودرو های عمومی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید