تی شرت خاص جوکوویچ بعد از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نوله پس از قهرمانی در رقابت ها به میزبانی نیویورک تی شرتی با طرحی از تصویر خودش در کنار کوبی برایانت فقید به تن کرد و سپس به آسمان چشم دوخت. شماره پیراهن این بسکتبالیست فقید شماره بزرگ شب فینال هم بود: 24. درست به تعداد قهرمانی های جوکر در رقابت های گرنداسلم تنیس دنیا؛ رکوردی جاودانه برای صربیناتور.

تی شرت خاص جوکوویچ بعد از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا

جوکوویچ آخرین بار سال 2018 توانسته بود در آمریکا عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ همان جا که سال گذشته حتی اجازه ورود به رقابت ها را هم نیافت. ملاقات نهایی برابر حریف روس که 9 سال جوان تر هم بود، با رجحان سه بر صفر و با امتیاز های 6:3، 7:6 و 6:3 به انتها رسید. به این ترتیب نوله در سه گرنداسلم سال 2023 جشن قهرمانی گرفت.

مدودف امید زیادی داشت که تنها عنوان قهرمانی اش را که سال 2021 در همین رقابت ها به دست آمده بود، تکرار کند، ولی در نهایت از عهده انجام این کار در پنجمین حضورش در ملاقات های انتهای رقابت های گرنداسلم تنیس برنیامد.

پیروزی و قهرمانی نوله در استادیوم آرتور اَش باعث شد او فاصله اش با رافائل نادال اسپانیایی را بیشتر کند. جوکوویچ از امروز در صدر جدول رجحانن تنیسور های دنیا هم می ایستد؛ اگرچه پیش از فینال برابر حریف روس هم این صدرنشینی قطعی شده بود. او این جایگاه را از دیگر تنیسور اسپانیایی کارلوس آلکاراس گرفت و با بردن جایزه سه میلیون دلاری رقابت ها در نیویورک به رکورد کسب 175 میلیون دلار جایزه از دنیای تنیس دست یافت. جایزه مدودف هم با این نایب قهرمانی 1.5 میلیون دلار خواهد بود.

منبع: فرارو

به "تی شرت خاص جوکوویچ بعد از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی شرت خاص جوکوویچ بعد از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید