تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در اردبیل است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در استان اردبیل است و در این زمینه بیشترین توجه به مباحث آموزشی خواهد بود.

تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در اردبیل است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، صغری فرشی سرپرست معاونت گردشگری استان امروز دوشنبه 7 آبان 97 در جلسه بررسی طرح های گردشگری الکترونیک و آموزش شرح داد: تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در استان اردبیل است و در این زمینه بیشترین توجه به مباحث آموزشی خواهد بود.

او گفت: تولید محتوای مناسب و جذاب برای فعالیت های فضای مجازی و ایجاد اپلیکیشن ها جهت معرفی قابلیت های گردشگری استان دغدغه اصلی ما در این حوزه خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل شرح داد: تولید محتوا به ویژه تهیه فیلم و عکس از جاذبه های طبیعی استان در فصول مختلف می تواند در توسعه گردشگری طبیعی اردبیل موثر باشد.

فرشی ادامه داد: اپلیکیشن هایی که توجه به تولید محتوا دارند می توانند با ارایه جاذبه های گردشگری استان در سطح بین الملل می توانند باعث جذب گردشگران خارجی و در نهایت ارز آوری به کشور شوند.

او افزود: با توجه به فرابخشی بودن حوزه گردشگری لازم است در این زمینه تمام دستگاه ها با توجه ویژه به این بخش ما را در تحثث اهداف اولین محور توسعه استان یاری کنند.

منبع: میراث آریا

به "تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید