تمرکز AFC روی زمان شروع لیگ های داخلی، لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2020

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با ارسال نامه ای به فدراسیون های عضو این نهاد خواهان اعلام زمان از سرگیری لیگ ها شد.

تمرکز AFC روی زمان شروع لیگ های داخلی، لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2020

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای را به فدراسیون های عضو فرستاد و خواهان مشخص زمان از سرگیری لیگ ها شد.

بر اساس این گزارش، فدراسیون های فوتبال عضو AFC با تدوین دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با مبارزه علیه ویروس کرونا باید زمان از سرگیری لیگ ها را که به خاطر این بیماری متوقف شدند اعلام نمایند.

همچنین روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروز خود با اشاره به تمرکز کنفدراسیون فوتبال آسیا روی زمان از سرگیری لیگ های داخلی کشورها، لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2022 با هدف کاهش فشار و استرس روی بازیکنان نوشت: دبیرکل کنفدراسیون فوتبال معتقد است که برگزاری دیدارهای معوقه لیگ قهرمانان در ماه های آگوست و سپتامبر (مرداد و شهریور) با سیستم جدید تجمیعی بهترین و سهل ترین گزینه است. در این زمان فدراسیون های فوتبال کشورها باید لیگ های خود را به تعویق بیندازند و AFC کوشش می نماید تا استرس ایجاد شده روی بازیکنان برای انجام بازی در لیگ و تیم ملی را به حداقل برساند. AFC همچنین مصمم است دیدارهای به جامانده انتخابی جام جهانی 2022 در ماه های نوامبر و اکتبر (مهر و آبان) برگزار شوند که این اتفاق نیازمند آنالیز در فیفا پس از تصویب استراتژی جدید مرتبط با شیوع ویروس کرونا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تمرکز AFC روی زمان شروع لیگ های داخلی، لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز AFC روی زمان شروع لیگ های داخلی، لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید