بازتاب مثبت شدن تست کرونای ملی پوشان ایران در رسانه کُره ای

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی روز پنجشنبه این هفته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت. هرچند صعود هر دو تیم به جام جهانی از قبل قطعی شده است اما این ملاقات به واسطه تقابل سنتی و همیشگی ایران و کره جنوبی و رکورد شکست ناپذیری ایران برابر این حریف شرق آسیایی در سال های اخیر، حساسیت های خاص خودش را دارد.

بازتاب مثبت شدن تست کرونای ملی پوشان ایران در رسانه کُره ای

ایران در حال حاضر با 22 امتیاز صدرنشین گروه A است و کره جنوبی با 20 امتیاز در رده دوم واقع شده است. پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی چند روز پیش در مصاحبه خود تاکید نمود که کره در پی گرفتن جای ایران و اتمام مسابقات به عنوان صدرنشین گروه است.

همین مسئله باعث شده تا اطلاعات و خبرهای مربوط به هر دو تیم به وسیله رسانه های دو کشور رصد گردد و مورد آنالیز قرار بگیرد؛ از جمله خبر اخیر از ایران مبنی بر مثبت شدن تست کرونای مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن کلیدی تیم ملی.

سایت xportsnews کره جنوبی به نقل از وبلاگ آموزشی و فنی، این خبر را منعکس کرد و نوشت: ایران مستقیماً تحت تاثیر کووید - 19 نهاده شد. لژیونرهای کلیدی ایران به اردوی این تیم در کره جنوبی اضافه نخواهند شد.

در این خبر ضمن اشاره به غیبت طارمی در ملاقات با بواویشتا به خاطر ابتلا به کرونا، درباره جهانبخش آمده است: جهانبخش شخصیت اصلی است که در ملاقات رفت دو تیم که در استادیوم آزادی برگزار گردید به ایران یک امتیاز داد و در نیمه دوم زمانی که ایران با یک گل عقب بود، گل تساوی را به ثمر رساند.

این رسانه کره ای بعلاوه به غیبت سامان قدوس به علت ابتلا به کرونا و غیبت سعید عزت اللهی و صادق محرومی به خاطر محرومیت پرداخته است که باعث تحلیل رفتن قوای ایران می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازتاب مثبت شدن تست کرونای ملی پوشان ایران در رسانه کُره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب مثبت شدن تست کرونای ملی پوشان ایران در رسانه کُره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید