تمامی واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تکمیل شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی از تکمیل تمامی واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد اطلاع داد.

تمامی واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تکمیل شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، محمود مادرشاهیان در گفت و گو با ایسنا در مورد شرایط ظرفیت های اقامتی مشهد، اظهار کرد: کل ظرفیت اسکان مشهد در 3 تا 4 روز دهه پایانی ماه صفر اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها و خانه های مسافر دارای مجوز رسمی به طور کامل تکمیل شد.

وی اضافه کرد: بعلاوه حدود 700 هزار اسکان اضطراری برای این ایام پیش بینی شده بود که تمام ظرفیت اسکان های اضطراری مشهد نیز تکمیل شد و هیچ مشکل خاصی به وجود نیامد.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود اسکان هم روبرو شدیم یا خیر، اعلام کرد: ورود حجم بالایی از زائران در دهه پایانی صفر پیش بینی شده بود، اما کمبود اسکان نداشتیم و مسئله ای برای اسکان و اقامت زائران به وجود نیامد.

مادرشاهیان در مورد بازرسی های اجرا شده در این ایام عنوان نمود: توانستیم بیش از 60 تا 70 درصد واحدهای اقامتی رسمی مشهد را به صورت تصادفی بازدید کنیم. 150 بازرس برای واحدهای اقامتی رسمی داشتیم که این بازرسان به صورت شبانه روزی در خدمت زائران بودند. خوشبختانه به همت تمام مدیران استان و بازرسین توانستیم رضایت مندی خوبی از زائران داشته باشیم.

منبع: دنیای سفر

به "تمامی واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید