بسته حمایتی صادرات صنایع دستی ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: بسته حمایتی برای صادرکنندگان صنایع دستی به زودی تهیه و ارائه می گردد.

بسته حمایتی صادرات صنایع دستی ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از ایرنا، پویا محمودیان عصر دوشنبه در نشست با معاونان هماهنگی امور مالی و هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با این اقدام فراوریات صنایع دستی به عنوان اصلی ترین و اصیل ترین کالای ایرانی موردحمایت جدی قرار می گیرد.

او اضافه کرد: برای بازی های جهانی اکسپو 2020 و جام جهانی قطر، می توان فراوریات صنایع دستی را عرضه و ارائه کرد. رایزنی هایی با کشورهای مختلف حاشیه خلیج فارس مانند عمان، برای صادرات و عرضه صنایع دستی ایران صورت گرفته است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور یادآور شد: اقدامات لازم برای شهرکرد به عنوان شهر جهانی نمد صورت گرفته است. برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با همین هدف در چهارمحال و بختیاری برپا شد.

الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: نمد از خاص ترین زیراندازهای بشر است. مسئولان چهارمحال و بختیاری برای تبدیل شهرکرد به شهر جهانی نمد همت لازم رادارند.

او اضافه کرد: رسیدن به اهداف رونق فراوری با حمایت از صنایع دستی سریع تر محقق می گردد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به چهارمحال و بختیاری، دومین نمایشگاه صنایع دستی ایران در شهرکرد را افتتاح کرد.

منبع: میراث آریا

به "بسته حمایتی صادرات صنایع دستی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایتی صادرات صنایع دستی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید