ببینید؛ بازی Fatal Fury: City of the Wolves در سال 2025 عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، شرکت SNK اخیراً تریلر جدیدی از بازی Fatal Fury: City of the Wolves منتشر نموده است که نگاهی اولیه به این بازی مبارزه ای می اندازد و بعلاوه در کنار آن سال عرضه آن را هم اعلام نموده است.

ببینید؛ بازی Fatal Fury: City of the Wolves در سال 2025 عرضه خواهد شد

حدود 26 سال پس از انتشار آخرین بازی Fatal Fury، شرکت SNK با معرفی کامل بازی Fatal Fury: City of the Wolves بازگشت این بازی مبارزه ای را به صورت رسمی اعلام نمود. طبق گفته این شرکت، بازی Fatal Fury: City of the Wolves برای عرضه در سال 2025 میلادی در نظر گرفته شده است. با این حال، اطلاعاتی درباره پلتفرم های این بازی هنوز گفته نشده است. این بازی قرار است از صداپیشگی انگلیسی هم پشتیبانی کند. شرکت SNK اولین بار در سال 2022 سرنخ هایی از توسعه و عرضه یک بازی نو Fatal Fury ارائه داده بود اما جزئیات بیشتری به غیر از چند آرت ورک ارائه نکرد.

این بازی نو که سال گذشته در مسابقات بازی مبارزه ای Evo معرفی گردید، اولین بازی نو Fatal Fury از سال 1999 و عرضه بازی Garou: Mark of the Wolves (معروف به Fatal Fury: Mark of the Wolves در کنسول دریم کست) خواهد بود.

چند روز پیش، SNK برای اولین بار دو ویدئو نو را در رویداد قهرمانی جهانی SNK خود در لس آنجلس، کالیفرنیا به نمایش گذاشت. ویدئو اول یک تریلر معرفی نسبتاً کوتاه است که می توان آن را دنباله تیزر سال گذشته دانست و دومی پنج شخصیت حاضر در بازی Fatal Fury: City of the Wolves را نشان می دهد.

این بازی مبارزه ای نو در رویداد EVO Japan 2024 به صورت قابل بازی در اختیار بازدیدکنندگان خواهد بود. این رویداد از 27 آوریل در توکیو برگزار خواهد شد.

نوترین بازی Fatal Fury از نظر ظاهری شبیه به بازی مبارزه ای The King of Fighters XV از شرکت SNK است، اگرچه به نظر می رسد شخصیت ها در این بازی بیشتر جلوه هایی مانند کمیک بوک ها با خطوط سیاه ضخیم تری دارند.

اگرچه از سال 1999 بازی Fatal Fury نوی وجود نداشته است اما بسیاری از شخصیت های این مجموعه از جمله تری بوگارد (Terry Bogard)، جو هیگاشی (Joe Higashi) و مای شیرانوی (Mai Shiranui) در دیگر بازی های مبارزه ای ظاهر شده اند، به ویژه در سری بازی مبارزه ای کینگ آو فایترز.

آخرین حضور قهرمان اصلی سری Fatal Fury یعنی تری بوگارد در سال 2019 رخ داد که تری بوگارد به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی یکی از بسته های الحاقی بازی سوپر اسمش برادرز آلتیمیت (Super Smash Bros Ultimate) به این بازی اضافه شده بود. شما می توانید تریلر این بازی را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی Fatal Fury: City of the Wolves در سال 2025 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Fatal Fury: City of the Wolves در سال 2025 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید