اکبری: به بازیکنان جوان فرصت بازی دادم، هدف ما مرحله پلی آف است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: برد و باخت ما مقابل شهرداری ارومیه برای هیچ تیمی فرقی نمی کرد به همین خاطر به جوان ها فرصت بازی دادم.

اکبری: به بازیکنان جوان فرصت بازی دادم، هدف ما مرحله پلی آف است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزشی و فنی، پیمان اکبری در خصوص شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال، گفت: به تیم ارومیه تبریک می گویم ما هفته گذشته یک بازی سنگین را مقابل اراک برگزار نموده بودیم و در روزهای گذشته نیز تمرینات سنگینی را داشتیم و بازیکنان شرایط بدنی مناسبی نداشتند، هدف ما کسب نتایج مطلوب در مرحله پلی آف است.

وی در خصوص حریف مرحله پلی آف خود گفت: در حال حاضر که با شما صحبت می کنم نمی دانم حریف ما خاتم اردکان است یا پیکان تهران ولی هر دو تیم برای ما قابل احترام هستند و در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نموده اند.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص عملکرد نه چندان خوب بازیکنانش در این بازی خاطر نشان کرد: من در ست نخست از بازیکنان اصلی خودم استفاده کردم ولی در ست های بعدی فرصت را به بازیکنان جوان تر دادم. علاوه بر این برد و باخت ما در این دیدار روی صعود و یا سقوط تیمی تاثیر نداشت و طبیعی بود که من ترجیح بدهم بازیکنانم را برای مرحله بعدی حفظ کنم تا فشار مضاعفی روی آنها وارد نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبری: به بازیکنان جوان فرصت بازی دادم، هدف ما مرحله پلی آف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: به بازیکنان جوان فرصت بازی دادم، هدف ما مرحله پلی آف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید