انجام انتقال سهام عدالت به وراث در بانک ملی ایران

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این باره ورثه گرامی متوفیان می توانند پس از طی فرآیندهای قانونی و انجام مراحل مربوطه در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه،به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نمایند.

انجام انتقال سهام عدالت به وراث در بانک ملی ایران

برای این کار لازم است ابتدا متقاضیان در سامانه سجام ثبت نام نمایند و سپس با تهیه اصل و کپی مدارک شناسایی متوفی و تمام وراث تعیینی مندرج در گواهی حصر وراثت و در صورت وجود وصیت نامه متوفی،برای طی فرآیندهای لازم به سامانه میراث به آدرس https://www.csdiran.ir/pages?page=apps (درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه) مراجعه نمایند.

در این درگاه، پس از ورود به قسمت امور سهام عدالت متوفیان ورود اطلاعات مورد درخواست لازم است و پس از آن موقع تشکیل پرونده متوفی به آنان اطلاع داده می گردد.

در این درگاه،در قسمت دارایی سهام، اطلاعاتی مانند شرایط دارایی سهام و امکان یا عدم امکان تقسیم سود، نمایش داده می گردد.

ورثه گرامی می توانند پس از اطمینان از زمان تقسیم سود دارایی،با در دست داشتن مدارک مورد احتیاج به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و خدمات مربوطه را دریافت نمایند.

در این مرحله پرونده پس از آنالیز مدارک و احراز هویت،در صورت احراز ناقص نبودن مدارک، جهت تقسیم دارایی و واریز وجه، برای شرکت سمات ارسال می گردد.

منبع: گردشبان

به "انجام انتقال سهام عدالت به وراث در بانک ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام انتقال سهام عدالت به وراث در بانک ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید