افشای دلیل عجیب مصدومیت بازیکن رئال مادرید؛ افتادن از روی دیوار!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، در حالی که اعلام شده بود پای مهاجم صرب تیم فوتبال رئال مادرید در پایتخت اسپانیا شکسته است، اکنون دلیل و محل واقعی مصدومیت او معین شده است.

افشای دلیل عجیب مصدومیت بازیکن رئال مادرید؛ افتادن از روی دیوار!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از نشریه آ اس مادرید، روزنامه کوریر صربستان اعلام نمود که دلیل مصدومیت اخیر لوکا یوویچ مهاجم صرب تیم فوتبال رئال مادرید افتادن از روی یک دیوار بوده و برخلاف آنچه که پیش از این اعلام شده بود او نه در حین انجام تمریناتش در شهر مادرید بلکه در بلگراد پایتخت صربستان دچار این مصدومیت شده است.

طبق اعلام نشریه صرب، حادثه در منزل یوویچ در بلگراد رخ داده است جایی که از 12 مارس (همزمان با شروع قرنطینه ناشی از شیوع کرونا در اسپانیا) تا 4 می در آنجا اقامت داشت. منبعی که این نشریه به آن استناد کرده هم یکی از نزدیکان خانواده بازیکن رئال مادرید بوده که ابراز اطمینان کرده که یوویچ در وطن خودش مصدوم شده است.

نشریه کوریر به نقل از این منبع نوشته است: لوکا به شدت آسیب دید. او از روی یک دیوار افتاد. نمی دانم چطور باید اتفاقی که افتاد را برای تان توضیح بدهم چون خودم هم واقعاً نمی فهمم که چطور این اتفاق برایش رخ داد. راستش تمامش یک حادثه بود.

پدر یوویچ چند روز اینکه مصدومیت فرزندش در بلگراد رخ داده است را تأیید کرد اما مدعی شده بود که این اتفاق حین تمرین برای او رخ داده است. در همین حال برخی منابع دیگر نزدیک به لوکا مودریچ تأکید داشتند که او در خانه اش در مادرید مصدوم شده است. باشگاه رئال مادرید جمعه هفته گذشته شکستگی پای راست مودریچ را تأیید کرد اما اشاره ای به دلیل و محل مصدومیت او نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افشای دلیل عجیب مصدومیت بازیکن رئال مادرید؛ افتادن از روی دیوار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای دلیل عجیب مصدومیت بازیکن رئال مادرید؛ افتادن از روی دیوار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید