افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کاخ سفید، مشاور ارشد و نویسنده اصلی سخنرانی های ترامپ هم کرونا گرفت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، همزمان با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کاخ سفید، مشاور سیاسی و نویسنده اصلی سخنرانی های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شد.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کاخ سفید، مشاور ارشد و نویسنده اصلی سخنرانی های ترامپ هم کرونا گرفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از شبکه خبری ان بی سی، در پی افزایش تعداد مقامات آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا در کاخ سفید، استیفن میلر نویسنده اصلی سخنرانی ها و مشاور سیاسی ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم گرفتار ویروس کرونا شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آموزشی و فنی بخوانید. (کلیک کنید)

مشاور ارشد ترامپ گفت: طی پنج روز گذشته خود را قرنطینه نموده و دور کاری می کردم و تا روز دوشنبه تست های روزانه من منفی بود، اما روز سه شنبه نتیجه تست کرونای من مثبت شد.

گزارش رسانه های آمریکایی از نتایج تست کرونا در کاخ سفید حکایت از افزایش تعداد مقامات آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا دارد.

جنیفر جیکوبز خبرنگار شبکه بلومبرگ بامداد چهارشنبه در توئیتی نوشت که پنج نفر از کارکنان دفتر مطبوعاتی کاخ سفید به کرونا مبتلا شده اند.

کایتی میلر همسر استیفن میلر و سخنگوی مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در ماه می گذشته گرونا گرفته بود.

پیشتر منابع مطلع در آمریکا اعلام نموده بودند که نتیجه آزمایش کرونای جینا ماکرون مشاور نظامی ترامپ و محافظ رئیس جمهور آمریکا نیز مثبت است.

گارد ساحلی ترامپ نیز روز سه شنبه فاش کرد، آزمایشات نشان می دهد که چارلز رای معاون فرمانده نیروهای گارد ساحلی روز دوشنبه گرفتا کرونا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کاخ سفید، مشاور ارشد و نویسنده اصلی سخنرانی های ترامپ هم کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کاخ سفید، مشاور ارشد و نویسنده اصلی سخنرانی های ترامپ هم کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید