استقبال کم نظیر از غرفه صنایع دستی کرمانشاه در نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از استقبال کم نظیر مردم و بازدیدکنندگان از صنایع دستی این استان در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور خبر داد.

استقبال کم نظیر از غرفه صنایع دستی کرمانشاه در نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری مدیر کل امروز شنبه 18 اسفند 97 با اشاره به برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و اقدام ارزشمند سازمان میراث فرهنگی در برپایی این نمایشگاه گفت: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در آستانه نوروز فرصت مناسبی است تا افراد برای نوروز 98 هدایا و سوغات خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

او ادامه داد: در این نمایشگاه که صنعتگران و هنرمندان کرمانشاهی صنایع دستی فاخر این استان را با حمایت های معاونت صنایع دستی این اداره کل در معرض نمایش عموم قرار دادند استقبال بی نظیری از این غرفه ها به عمل آمده است.

او در ادامه شرح داد: نمایشگاه های صنایع دستی فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی کرمانشاه است تا افراد قبل از سفر به این استان با ظرفیت های آن در حوزه صنایع دستی آشنا شوند و بتوانند سوغات و هدایای سفر را از این استان تهیه کنند.

او با اشاره اهمیت صادرات صنایع دستی استان کرمانشاه و توجه به بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، افزود: صادرات صنایع دستی استان کرمانشاه در سال های اخیر از جمله گیوه پاوه با وجود شرایط حاکم بر کشور رشد داشته و تلاش می کنیم با برنامه ریزی هایی که انجام شده، این صادرات را به جایگاه اصلی خود نزدیک کنیم.

هنرمندان کرمانشاهی در زمینه دست بافت ها، کیف های سنتی، جاجیم، تیکه دوزی، گره چینی و همچنین لباس های محلی و دیگر رشته های صنایع دستی در این نمایشگاه حضور یافتند.

منبع: میراث آریا

به "استقبال کم نظیر از غرفه صنایع دستی کرمانشاه در نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کم نظیر از غرفه صنایع دستی کرمانشاه در نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید