آوخ: به قولم پایبند بودم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای هرمزگان باشم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران/هرمزگان مهرداد آوخ بازیکن هرمزگانی تیم فوتبال مس رفسنجان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا نماینده استان کرمان را در لیگ برتر همراهی کند.

آوخ: به قولم پایبند بودم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای هرمزگان باشم

آوخ در گفت و گو با وبلاگ آموزشی و فنی، اضافه کرد: با توجه به شرایط مناسب فصل گذشته در مسابقات لیگ یک و همچنین عملکرد مناسبم با جمع بندی های صورت گرفته و علی رغم پیشنهادهای دیگر، صلاح را بر ماندن در تیم مس رفسنجان دیدم.

وی با بیان اینکه فصل گذشته به قولی که از روز نخست مبنی بر تلاش برای صعود به لیگ برتر پایبند بودیم، اضافه کرد: خوشبختانه این اتفاق نیز با تلاش تمامی مجموعه مس رفنسجان و هدایت و رهبری محمد ربیعی در رأس کادرفنی رخ داد و امیدوارم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بتوانیم یکی از پدیده های مسابقات باشیم.

مهاجم هرمزگانی سابق آلومینیوم هرمزگان و گل گهر سیرجان مطرح نمود: تیم فوتبال مس رفسنجان از پتانسیل بالایی برخوردار است و به طور حتم با پشتکار و تلاش می توانیم در این فصل مسابقات لیگ برتر حضوری پیروز داشته باشیم گرچه همواره سال نخست حضور سخت و شرایط پیچیده است.

وی در انتها با اشاره به اینکه به وعده ای که به مردم هرمزگان مبنی بر حضورم در لیگ برتر در فصل جاری است، عمل کردم، خاطرنشان کرد: امیدوارم نماینده شایسته ای برای استان هرمزگان باشم و روزی شاهد حضور نماینده ای از استان هرمزگان در لیگ برتر فوتبال باشیم.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مهرداد آوخ در فصل گذشته با 5 گل و 5 پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان تیم مس رفسنجان بود و در لیگ دسته اول خوش درخشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آوخ: به قولم پایبند بودم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای هرمزگان باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آوخ: به قولم پایبند بودم، امیدوارم نماینده شایسته ای برای هرمزگان باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید