آسمان مجازی آشپزخانه چیست وچه فایده هایی دارد؟ [ آنالیز 5 نمونه]

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، آسمان مجازی آشپزخانه یکی از سقف های کاذب می باشد که طرح های زیادی دارد و علاوه بر آشپزخانه، از آسمان مجازی در مراکز تجاری، درمانی، لابی هتل ها، رستوران ها، نقاط مختلف ساختمان های مسکونی هم استفاده کرد. نصب آن در هر محیطی جذابیت خاصی به فضا می بخشد.

آسمان مجازی آشپزخانه چیست وچه فایده هایی دارد؟ [ آنالیز 5 نمونه]

آسمان مجازی آشپزخانه یکی از برترین گزینه ها برای زیبایی سقف آشپزخانه هر خانه ای است. طراحان داخلی از گذشته به آشپزخانه توجه ویژه ای داشتند و سقف را یکی از مهم ترین اجزا برای هر محیط در نظر می گرفتند. آسمان مجازی طرح های زیادی دارد که با توجه به سلیقه و هماهنگی کابینت و چیدمان آشپزخانه، هر شخص می تواند طرحی که می خواهد را انتخاب کند تا یک محیط مجذوب نماینده به وجود آید.

اگر هماهنگی آسمان مجازی آشپزخانه با دیگر لوازم برایتان اهمیت دارد باید رنگ کابینت، نقاشی سقف، طرح و رنگ میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید.

از آنجایی که آشپزخانه قلب هر خانه ای به شمار میرود و علت آن هم انجام بیشتر کارهای خانه در آن می باشد. در نتیجه به دکوراسیون و نوع چیدمان آن باید اهمیت داد و در پی آن وجود آسمان مجازی در سقف آشپزخانه باعث زیبایی هر چه بیشتر می گردد و تصویر آن به زندگی انسان روح تازه ای می بخشد.

آسمان مجازی آشپزخانه چه فوایدی دارد؟

برای شبیه سازی طبیعی آسمان مجازی آشپزخانه از نور ال ای دی بهره می گیرند. با نصب این آسمان در سقف آشپزخانه، باعث به وجود آوردن تصویر واقعی از فیلم های تخیلی می گردد. اگر در آشپزخانه های خود یک آسمان مجازی داشته باشید، می توانید پرندگان را در حال پرواز، ابرها را در حال حرکت، آسمان را در حالت ابری و آفتابی و طلوع و غروب آفتاب را ملاحظه کنید.پ

از آن جایی که انسان به طبیعت احتیاج دارد و اغلب انسان ها ارتباط کمی با طبیعت دارند و بودن در طبیعت تاثیر مثبتی بر سلامت فکری و ذهنی انسان ها دارد، استفاده از آسمان مجازی می تواند تا حدود زیادی احتیاج انسان به طبیعت را رفع نموده و فضای روح بخشی را ایجاد کند.

آسمان مجازی آشپزخانه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

تجهیزات نور پردازی: از عوامل مهم برای طبیعی به نظر رسیدن چشم انداز آسمان مجازی آشپزخانه، نور پردازی بر روی اصول می باشد. برای سقف اول تجهیزات نور پردازی را عملی می نمایند که با لامپ های مختلفی از جمله ال ای دی انجام می گردد.

سقف های کاذب: بعد از اتصال تجهیزات نوری، به اتصال سقف کاذب می پردازند.

کاشی های آسمان مجازی آشپزخانه: عکس کاشی ها بسیار با کیفیت و در ابعاد عظیم برگرفته از طبیعت می باشند. برای انتخاب عکس ها دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه خود را در نظر بگیرید تا فضایی رویایی در آشپزخانه تان داشته باشید.

تفاوت آسمان مجازی آشپزخانه و سقف کشسان آسمان مجازی چیست؟

تصویری که شما برای آسمان مجازی آشپزخانه انتخاب می کنید به صورت تایل های جداگانه ای فراوری می گردد و پا چیدمان پازلی کنار هم قرار گرفته و در نتیجه تصویر انتخابی شما به وجود می آید. اما در سقف کشسان آسمان مجازی تصاویر به صورت یک پارچه قابل مشاهده است.

از تفاوت های سقف کشسان با آسمان مجازی، دسترسی به پشت سقف و تاسیسات آن است که سیستم سقف کشسان را فقط یک فرد ماهر می تواند تشخیص دهد و به انجام برساند که برای این کار باید بعد از باز شدن سقف اقدام به گرم کردن متریال نمایند و از طریق ابزار خاصی نصب آن را انجام دهند.

اگر یک فرد متخصص این کار را انجام ندهد، ممکن است بعد از چند بار گرم شدن متریال، حالت کشسانی سقف از بین برود.

تمیز کردن سقف کشسان به مهارت بالا احتیاج دارد زیرا ممکن است در صورت برخورد اشیا تیز، دچار پارگی یا خرابی گردد. اما برای نصب آسمان مجازی آشپزخانه به مهارت احتیاج نیست و هر شخصی می تواند با جابه جایی قطعات و تمیز کردن، دوباره آن را به حالت اولیه برگرداند. ضمناً با خراب شدن یک قسمت از سقف تایل، امکان تعویض یا تعمیر آن قسمت وجود دارد و به کل سقف مسئله ای وارد نمی کند.

چه نکاتی را هنگام خرید آسمان مجازی آشپزخانه باید در نظر گرفت؟

ابتدا به نوع تایلی که خریداری می کنید توجه کنید که ببینید مخصوص آسمان مجازی است.

نوع تایل نور دهی آن، بعد از اینکه نور پردازی روی سقف کاذب انجام شد.

توجه کنید که تایل ضد آب یاشد و بعد از مدتی کم رنگ یا بی رنگ نگردد.

به کیفیت چاپ و شفافیت تصویر دقت کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش آن را هم ملاحظه کنید.

منبع: اتاق

به "آسمان مجازی آشپزخانه چیست وچه فایده هایی دارد؟ [ آنالیز 5 نمونه]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان مجازی آشپزخانه چیست وچه فایده هایی دارد؟ [ آنالیز 5 نمونه]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید