استارتاپ

5 غول فناوری آمریکایی آماده پیروی از قانون اتحادیه اروپا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، براساس قانون بازارهای دیجیتال(DMA) که نوامبر گذشته اجرایی شد، شرکت هایی با بیش از 45 میلیون کاربر فعال در ماه و ارزش بازاری 75 میلیارد یورو، دروازه بانان اینترنت به حساب می آیند که سرویس های اصلی پلتفرم را ارائه می نمایند.

13 تیر 1402

فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی ایجاد می گردد ، پیش گامی یکصد دانش بنیان برای برطرف احتیاج ها

در یک همکاری و تفاهم 2 جانبه، فن بازار تخصصی پتروشیمی در کشور با هدف یاری به تسهیل فرآیند ها و قرارداد ها در این صنعت ایجاد می گردد.

19 مهر 1400

عواقب جدایی از هواوی؛ چه آینده&zwnjای در انتظار آنر است؟

همان طور که احتمالا می دانید، مدتی قبل هواوی بخش آنر را به فروش رساند. آنر که طی چند سال گذشته چندین گوشی عالی را روانه بازار نموده، یکی از برندهای زیرمجموعه هواوی بود که حالا به طور کامل مستقل شده است. اما این جدایی دقیقا چه عواقبی برای آنر دارد؟ آیا گوشی...

20 دی 1399

ستاری: رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارت آپ ها در پارک فناوری پردیس

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: هزاران فرد تحصیلکرده و نخبه فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های داخلی و خارجی در پارک فناوری پردیس مشغول فعالیت هستند و تنها فروش این پارک سال گذشته به رکورد بیش از 11 هزار میلیارد تومان رسید.

14 تیر 1399

دانشگاه در خط مقدم مبارزه با درآمد های نفتی ، نوآوری را نمی توان قیمت گذاری کرد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: نوآوری را نمی توان قیمت گذاری کرد، چرا که هیچ انتهایی ندارد.

10 دی 1398

حضور 40 دستگاه دولتی در نمایشگاه الکامپ 2019

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از حضور 40 دستگاه دولتی در نمایشگاه الکامپ سال جاری اطلاع داد و گفت: مسیریابهای ایرانی و استارت آپهای حمل و نقل در قالب تاکسی و دوچرخه در این نمایشگاه فعال هستند.

23 مرداد 1398

گاز گلخانه ای جایگزین سوخت خودروها می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، استارت آپی در حال کار روی فناوری است که به خودروها و کولرهای گازی امکان می دهد تا دی اکسیدکربن موجود در اتمسفر را به عنوان سوخت مورداستفاده قرار دهند.

7 مرداد 1398