نقش امیدوارکننده جلال حسینی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، ناصر ابراهیمی، پیشکسوت پرسپولیس در همین رابطه می گوید: در دربی 88 تجربه سید جلال حسینی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می زند.

نقش امیدوارکننده جلال حسینی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ، تجربه و توان فنی سیدجلال حسینی، این روزها او را به یکی از امیدهای مسلم پرسپولیسی ها برای پیروزی در دربی 88 تبدیل نموده است. گل های تأثیرگذار او در لیگ برتر و رقابت های آسیایی، پرسپولیس را در مسیر صعود به مرحله های بالاتر آسیا قرار داده است. ضمن اینکه عملکرد قابل توجه او در خط دفاع، در رتبه فعلی این تیم در جدول رده بندی لیگ، غیرقابل انکار است.

حالا در آستانه دربی هم خیلی ها به عملکرد فوق العاده او چشم امید دارند. ناصر ابراهیمی، پیشکسوت پرسپولیس در همین رابطه می گوید: در دربی 88 تجربه سید جلال حسینی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می زند و این بازیکن می تواند برای تیم انسجام خوبی ایجاد کند و در استقلال نیز رحمتی حرف اول و آخر را می زند. امیدوارم بازی بسیار زیبا و بدون درگیری و حواشی را از دو تیم ببینیم.

درست است که ابراهیمی مثل خیلی از پیشکسوتان دیگر پرسپولیس، شانس پیروزی سرخ ها در دربی را 70 درصد می داند اما سهمی که سیدجلال در افزایش امید پرسپولیسی ها به پیروزی داشته را نباید فراموش کرد. البته ابراهیمی تأکید دارد که هماهنگی بازیکنان تیم در بالا رفتن این شانس، بی تأثیر نبوده است: به عقیده من شانس برد پرسپولیس 70 درصد است چون بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از هماهنگی بیشتری برخوردار هستند.

185 -2

منبع: ایران ورزشی

به "نقش امیدوارکننده جلال حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش امیدوارکننده جلال حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید