3 کشته و 38 زخمی در تصادف آزادراه زنجان ـ قزوین

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان اطلاع داد: صبح امروز تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان ـ قزوین سه کشته و 38 مصدوم بر جا گذاشت.

3 کشته و 38 زخمی در تصادف آزادراه زنجان ـ قزوین

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت گو با وبلاگ آموزشی و فنی، اظهار کرد: ساعت 4.5 صبح امروز در اتوبان زنجان به قزوین یک دستگاه کامیون واژگون شد که در پی آن یک دستگاه خودرو سواری سمند نیز با این وسیله نقلیه برخورد می نماید. بعد از این اتفاق یک دستگاه اتوبوس با سمند برخورد و واژگون می گردد و پس از آن یک دستگاه اتوبوس دیگر با سمند برخورد و واژگون می گردد که در این حادثه سه تن کشته و 38 نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی تصریح کرد: البته 29 نفر به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده بودند که 38 نفر نیز به علت شدت جراحات وارده بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

این مسئول با بیان اینکه علت حادثه در دست آنالیز است، اضافه نمود: متاسفانه عامل انسانی دلیل بروز بسیاری از حوادث رانندگی است که در بعضی موارد خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

لازم به ذکر است، شب گذشته برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری مسافربری بین شهری2 نفر فوتی و 3 نفر مجروح بر جای گذاشت.

انحراف به چپ سواری پراید، باعث بروز این حادثه شدو این در حالی بود که سواری سمند با 3 نفر سرنشین از مبدا ابهر به مقصد خدابنده در حال تردد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "3 کشته و 38 زخمی در تصادف آزادراه زنجان ـ قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته و 38 زخمی در تصادف آزادراه زنجان ـ قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید