چگونه از GPT، 4 به صورت رایگان استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، اگر علاقه مند به استفاده از ویژگی های نو چت باز GPT-4 هستید، اما نمی خواهید هیچ هزینه ای بپردازید، این مقاله برای شماست. ما لیستی از روش هایی که به شما یاری می نمایند به رایگان به چت باز پیشرفته دسترسی داشته باشید را گردآوری نموده ایم. بگذارید به شما نشان دهیم چگونه می توانید به صورت رایگان از GPT-4 بهره ببرید. اینجا همه چیزی که باید در خصوص دسترسی به چت باز GPT-4 بدون پرداخت هزینه های اشتراکی بدانید، آمده است.

چگونه از GPT، 4 به صورت رایگان استفاده کنیم

مقدمه

GPT-4 آخرین مدل زبانی توسعه داده شده به وسیله شرکت OpenAI است و از زمان اعلام آن، در جامعه هوش مصنوعی اثراتی به جای گذاشته است. قدرت GPT-4 در قابلیت فراوری متن شبیه به انسان است که آن را به یک ابزار برای ایجاد محتوا، کپی رایتینگ و حتی چت بات تبدیل می نماید. با این حال، دسترسی به GPT-4 هزینه بر است، به همین علت ما این راهنما را برای شما ایجاد نموده ایم تا نشان دهیم چگونه می توانید GPT-4 را به صورت رایگان بهره ببرید.

GPT-4، چهارمین نسخه از مدل زبانی GPT شرکت OpenAI است. این نسخه، نسخه قدرتمند و پیشرفته تری از GPT-3.5 است که دارای قابلیت های فکری بهبود یافته است. با حدود 100 تریلیون پارامتر، GPT-4 می تواند تا 25،000 کلمه فراوری کند که مقداری قابل توجهی نسبت به 8،000 کلمه GPT-3.5 است. این مدل، باعث تحولی در ساخت محتوا شده است و می تواند از نوشتن مقالات تا سرودن شعرهای آهنگ استفاده گردد.

چگونه از GPT-4 استفاده کنیم؟

برای استفاده از GPT-4 می توانید یا به فهرست انتظار API GPT-4 بپیوندید یا اشتراک ChatGPT Plus بگیرید.

پیوستن به فهرست انتظار API GPT-4 برای دسترسی مستقیم به GPT-4 می توانید اینجا چگونه می توانید به فهرست انتظار GPT-4 بپیوندید:

  1. وارد وب سایت OpenAI شده و بر روی محصول کلیک کنید.
  2. گزینه GPT-4 را انتخاب کنید تا به صفحه GPT-4 منتقل شوید.
  3. بر روی پیوستن به فهرست انتظار API کلیک کنید تا به فرم فهرست انتظار API GPT-4 منتقل شوید. جزئیات مورد احتیاج را پر نموده و فرم را ارسال کنید.

راه های استفاده از GPT-4 رایگان

ترفندهایی برای دسترسی به GPT-4 رایگان وجود دارند که در ادامه شرح داده خواهند شد.

راه چاره اول: استفاده از ChatGPT-4 رایگان در بینگ

موتور جستجوی بینگ شرکت مایکروسافت با مدل GPT-4 جدیدترین و قوی ترین مدل ارائه شده به وسیله OpenAI پشتیبانی می گردد. شما می توانید از ربات گپ تحت وب رایگان برای بینگ بهره ببرید با انجام این مراحل:

آخرین نسخه Microsoft Edge را روی کامپیوتر خود نصب کنید. به سایت رسمی Bing با استفاده از لینک https://www.bing.com/new بروید. برای آغاز Chat با GPT-4 بر روی ‘آغاز گپ کردن کلیک کنید. اگر به صفحه ورود به سیستم راهنمایی می شوید، مشخصات خود را وارد نموده و از Bing بهره ببرید. در صورت استفاده از مرورگر دیگری، افزونه Bing را نصب نموده و مراحل 2 تا 3 را دنبال کنید تا از گپ با بینگ با توانایی GPT-4 بهره ببرید.

راه چاره دوم: استفاده از چت بات ChatGPT-4 رایگان در Hugging Face

سایت Hugging Face یک جامعه GitHub معروف است که چت بات رایگان Chat GPT 4 را بدون استفاده از کلید API ارائه می دهد. برای دسترسی به Chat GPT 4 رایگان به این راهنما توجه کنید:

  • با استفاده از این لینک https://huggingface.co/spaces/ysharma/ChatGPT4 وارد سایت شوید.
  • سوالات خود را در کنسول وارد نموده و روی دکمه Run کلیک کنید.
  • توجه داشته باشید که به علت ترافیک زیاد در سایت، ممکن است برای دریافت پاسخ شما باید در صف منتظری صبر کنید یا چند دقیقه منتظر بمانید.

راه چاره سوم: استفاده از چت بات ChatGPT-4 رایگان در Ora.sh

Ora.sh یک بستر وب است که به شما یاری می نماید برنامه های کاربردی LLM را در یک رابط چت قابل اشتراک سازی بسازید. شما می توانید ChatGPT-4 را بدون محدودیت پیغام، صف یا زمان انتظار رایگان بهره ببرید. برای استفاده از Chat GPT-4 به صورت رایگان در Ora.sh، این مراحل را دنبال کنید:

1- وب سایت Ora.sh را از اینجا باز کنید - https://ora.sh/openai/gpt4

2- به وسیله ایمیل خود وارد شوید و به صورت رایگان از ChatGPT-4 بهره ببرید.

3- به وسیله رابط کاربری سوالی را مستقیماً پرسیده و پاسخ را دریافت کنید.

راه چاره چهارم: استفاده رایگان از ChatGPT-4 در Nat.dev

Nat Friedman، مدیر عامل سابق GitHub، به تازگی سرویس جدیدی به نام Nat.Dev راه اندازی نموده است که به شما اجازه می دهد از مدل های هوش مصنوعی پیشرفته بدون احتیاج به کلید API بهره ببرید. برای استفاده از Chat GPT 4 برای رایگان در Nat.dev، این مراحل را دنبال کنید:

به وب سایت https://openai.nat.dev/ بروید. پایین صفحه به بخش GPT-4 Playground بروید. روی Try it out کلیک نموده و آغاز به استفاده از Chat GPT 4 رایگان کنید. مهم است که به یاد داشته باشید Nat.Dev هنوز در مرحله بتا است و برای پیوستن به فهرست انتظار احتیاج به کد دعوت دارید.

درنهایت

حال که شما راه چارههای دسترسی به Chat GPT-4 را برای استفاده رایگان آن می دانید، می توانید از آن برای بهره گیری از توانایی های بسیاری که دارد، بهره ببرید. اما به یاد داشته باشید که باید با احتیاط و اطلاعات شخصی یا حساسی از آن استفاده نکنید. بعلاوه از قلم نیاندازید که هوش انسان هنوز برترین ابزاری است که داریم و برای به دست آوردن نتایج بهینه، استفاده از مغز خود با بات چت الزامی است.

منبع: فوت و فن / openaimaster.com

به "چگونه از GPT، 4 به صورت رایگان استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از GPT، 4 به صورت رایگان استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید