چه کسانی برای دریافت وام دانشجویی در اولویت هستند؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان بی بضاعت و نیازمند در اولویت دریافت وام دانشجویی در سال تحصیلی جدید این دانشگاه قرار می گیرند.

چه کسانی برای دریافت وام دانشجویی در اولویت هستند؟

حمیدرضا طاهری درگفت وگو با وبلاگ آموزشی و فنی، در خصوص حمایت دانشگاه فردوسی از دانشجویان بی بضاعت درسال تحصیلی جدید، اظهارکرد: در مرکز مشاوره و توانمندسازی، مددکاران دانشجویان بی بضاعت را شناسایی می نمایند و به دنبال آن دانشگاه نیز در زمینه برنامه ریزی تحصیلی، تغذیه ویاری هزینه های تحصیلی از آنان حمایت می نماید.

وی درخصوص حمایت های بنیاد دانشگاه فردوسی مشهد، اضافه نمود: همکاری این بنیاد با مددکاران دانشگاه سبب می گردد تا بتوانیم یاری های بیشتری به دانشجویان احتیاجمند داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد اضافه نمود: کارت تغذیه دانشجویان احتیاجمند دانشگاه فردوسی به صورت رایگان شارژ می گردد و هزینه آن را واحد مددکاری دانشگاه پرداخت می نماید و براساس تشخیص مددکاران و احتیاج دانشجویان کارت های تغذیه و تسهیلات دانشجویان احتیاجمند شارژ می گردد.

طاهری اعلام نمود: همچنین دانشگاه فردوسی از دانشجویانی که باید شهریه شبانه پرداخت نمایند، حمایت می نماید.

وی در خصوص پوشش درمانی دانشجویان بی بضاعت در سال تحصیلی جدید، توضیح داد: سال گذشته اقداماتی را با یاری خیرین سلامت بانوان به منظور حمایت از دانشجویان احتیاجمند دانشگاه انجام دادیم تا پزشک با خدمات رایگان برای آن ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چه کسانی برای دریافت وام دانشجویی در اولویت هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی برای دریافت وام دانشجویی در اولویت هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید