پرسپولیس برنده بازی با استقلال است، قهرمان هفته آخر معین می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، محمد پنجعلی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره ملاقات پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی 98 مرکز گفت: هر روز که به بازی دربی نزدیک می شویم من مطمئن تر می شوم که پرسپولیس توان برد استقلال را بیشتر پیدا می نماید.

پرسپولیس برنده بازی با استقلال است، قهرمان هفته آخر معین می گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادعای خود در این خصوص اضافه کرد: کادر فنی پرسپولیس به تناسب لازم برای بازیکنان خود رسیده است. اردوی تیم بدون حاشیه تشکیل شده است و فکر می کنم فکر آنها آماده بازی شده است.

وی در مورد احتمال شگفتی در ترکیب دو تیم تاکید نمود: لحظه لحظه ملاقات دربی پر از شگفتی است. بیشتر از اینکه کدام بازیکن وارد میدان می گردد فکر آنها باید آماده بازی بزرگ باشد.

پنجعلی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در صورت شکست مقابل استقلال باید قید قهرمانی را بزند یادآور شد: به هیچ وجه! بازی ها تا سرانجام فصل ادامه خواهد داشت و من فکر می کنم همه چیز در هفته سرانجامی تعیین خواهد شد.

مدافع پیشین پرسپولیس در پاسخ به اینکه چه کسی می تواند برترین گزینه برای حضور در قلب دفاع این تیم باشد، توضیح داد: من به خودم اجازه نمی دهم در حیطه فنی اظهار نظر کنم. یحیی گل محمدی بهتر از هر کس می داند بازیکن با تجربه وارد میدان کند یا اینکه جوانان با انگیزه را در زمین قرار دهد. قطعا برای او مهم ترین موضوع در چینش ترکیب بازیکن، انتخاب آماده ترین ها است و با نام ها کاری نخواهد داشت.

پنجعلی در سرانجام گفت: پرسپولیس برترین نمایش را در بین تیم های فوتبال باشگاهی ایران دارد. آنها هماهنگی همیشگی خود را به دست آوردهاند و فکر می کنم کسی نمی تواند مقابل این تیم دیگر قد علم کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس برنده بازی با استقلال است، قهرمان هفته آخر معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برنده بازی با استقلال است، قهرمان هفته آخر معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید