وزنه برداران مهابادی مقام قهرمانی کشور را کسب کردند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: وزنه برداران مهابادی در مسابقات دور برگشت لیگ کارگران کشور به مقام قهرمانی دست یافتند.

وزنه برداران مهابادی مقام قهرمانی کشور را کسب کردند

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: مسابقات دور برگشت و فینال لیگ وزنه برداری کارگران کشور آدینه 18 شهریورماه با شرکت 11 تیم از سراسر کشور به میزبانی مراغه برگزار گردید.

وی گفت: در این مسابقات شایان احمدنژاد وزنه بردار مهابادی در دسته 61 کیلوگرم در هر سه حرکت یک ضرب 111 کیلوگرم، دو ضرب 135 کیلوگرم و مجموع 246 کیلوگرم مقام قهرمانی را به دست آورد.

مصطفی پور گفت: بعلاوه فرهنگ افشین در دسته 73 کیلوگرم در حرکت یک ضرب با بلند کردن وزنه 128 کیلوگرمی مقام اول و در دو ضرب 146 کیلو و مجموع 274 کیلوگرم مقام دوم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این مسابقات با حضور 4 وزنه بردار و کادر فنی مهابادی، تیم کیمیای مراغه به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات لیگ کارگران کشور رسید.

مصطفی پور گفت: طه احمدنژاد و یونس ابراهیمیان به عنوان سرپرست و مربی و فرهنگ افشین و شایان احمدنژاد در قالب ورزشکار در تیم کیمیای مراغه حضور داشتند.

وی گفت: کیوان قربانیان داور درجه یک ملی هم از شهرستان مهاباد در امر قضاوت در مسابقات حضور داشته است.

مسابقات دور برگشت و نهایی لیگ وزنه برداری کارگران کشور آدینه 18 شهریورماه با شرکت 11 تیم از سراسر کشور به میزبانی مراغه برگزار گردید.

وبلاگ آموزشی و فنی مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزنه برداران مهابادی مقام قهرمانی کشور را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداران مهابادی مقام قهرمانی کشور را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید