واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتشار بعضی مطالب پیرامون حضور تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی

داوود پرهیزکاری، در واکنش به شایعه انتشار بعضی مطالب پیرامون حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: به رغم اینکه در نزدیک ترین موعد به برگزاری جام جهانی قرار داریم، اما متاسفانه همچنان شایعاتی بی مبنا در سطح بعضی جریانات رسانه های بین المللی منتشر می گردد که باعث نگرانی علاقه مندان تیم ملی است.

وی ادامه داد: این روز ها صفحات رسانه ای فیفا که به صورت رسمی پوشش اخبار تیم ملی را بر عهده دارند، مملو از عکس، خبر و فیلم بازیکنان تیم ملی است. علیرغم اخبار منتشره، یک ماه پیش به ناگاه توئیت یک خبرنگار ایتالیایی در صدر اخبار رسانه های بین الملل نهاده شد، اما 24 ساعت بعد از این بمباران مسموم خبری، شورای فیفا برگزار گردید و حتی کلامی درباره این ادعای سخیف مطرح نشده بود. حال این بار دشمنان تیم ملی ایران از درب دیگری وارد شده اند و می گویند تیم دیگری قرار است جایگزین تیم ملی ایران در جام جهانی گردد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و کوشش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را 100 چندان خواهد نمود. این رسانه های ضد تیم ملی نیز می توانند به همین رویه ادامه دهند و پس از نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی ببینند چه تیمی در میدان حاضر بوده است.

منبع: فرارو

به "واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید