محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، گلکسی نوت 20 اولترا، آخرین و قدرتمندترین گوشی از سری گوشی های نوت سامسونگ است که توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و امکانات پیشرفته، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به برترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید. با خبرنگاران مگ همراه شوید.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ در خبرنگاران

مشخصات گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 3088 در 1440 پیکسل، حدبیشتر روشنایی نمایشگر 1000 نیت، HDR10+ و تراکم پیکسلی 496 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه اگزینوس 990 سامسونگ است که همراه با پردازنده گرافیکیMali-G77 MP11 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور 12 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپی دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که یکی از بارزترین ویژگی های این گوشی هوشمند قدرتمند به شمار می رود.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 25 وات، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 10 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می نماید که البته قابل ارتقاء به اندروید 13 و OneUI 5.0 نیز است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، کارت حافظه میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره سازی و بعلاوه قلم S-Pen پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G SM-N986 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

42,000,000 تومان

مشاهده و خرید

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می پردازیم:

1. قاب محافظ

2. گلس محافظ

3. محافظ لنز دوربین

4. شارژر

قاب های محافظ گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

کاور لوکسار مدل Silca

مدل Silca از برند لوکسار، یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ است که در بلند مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب های موجود در بازار حفظ خواهد نمود. از ویژگی های مهم قاب Silca لوکسار می توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر اشاره نمود. این قاب محافظ به صورت 360 درجه ای از گوشی شما محافظت می نماید و همه قسمت های آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. شما کاربران می توانید این کاور محافظ باکیفیت را از فروشگاه آنلاین وبلاگ آموزشی و فنی بخرید.

کاور لوکسار مدل Silca مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

54 %

150,000

68,900 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل YCADEN

در ساخت و فراوری کاور سامورایی مدل YCADEN از متریال سازگار با محیط زیست بهره برده شده که نرمی خاصی به قاب بخشیده و کاربران از لمس آن احساس خوبی پیدا خواهند کرد. لبه های این کاور محافظ شرکت سامورایی، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. پوشش داخلی میکروفیبر با داشتن حالت پرزی نرم از ایجاد خراشیدگی روی گوشی شما محافظت می نماید. از دیگر قابلیت های این کاور می توان به مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید، اثر انگشت، چربی و تعریق دست اشاره نمود. این قاب محافظ در فروشگاه وبلاگ آموزشی و فنی به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل YCADEN مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

17 %

93,000

77,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS

کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ با داشتن یک ظاهر کریستالی فوق العاده شفاف که از ساختار دوگانه تشکیل شده، به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع محافظت می نماید. پشت کاور از پلی کربنات سخت و محکم است که مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارد. بعلاوه لبه های کیس از TPU ساخته شده تا روی دکمه ها را پوشش دهد و به راحتی بتوانید گوشی را در داخل قاب قرار داده و از آن خارج کنید. بعلاوه به علت جنس و نوع طراحی این قاب شما می توانید به راحتی در هنگام ورزش های سرعتی مثل دو بدون لیز خوردن گوشی حتی هنگام عرق کردن دست از گوشی خود استفاده کنید. کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS در فروشگاه آنلاین وبلاگ آموزشی و فنی در دسترس است.

کاور قاب ناب مدل JLLZ-KPS مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

13 %

38,000

33,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور کلاسیک طرح رنگین کمانی مدل سیلیکون

قاب آبرنگی با طراحی زیبا و مجذوب نمایندهی که دارد، یکی از پرطرفدارترین قاب های گوشی های هوشمند به شمار می رود که با برند قاب تک به بازار عرضه شده است. این قاب آبرنگی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت های آن را آسان کرده است. این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد نمود.

کاور کلاسیک طرح رنگین کمانی مدل سیلیکون مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy NOTE 20 ULTRA

32 %

175,830

119,830 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

محصولات نیلکین نیازی به تعریف ندارند. برش های کاور مدل CamShield Pro نیلکین در قسمت پورت ها و دوربین با دقت بسیار بالایی صورت گرفته و بعلاوه پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه ها تعبیه شده تا آن ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همانند بیشتر قاب های این شرکت، این قاب محافظ نیز مجهز به کاور کشویی روی دوربین ها است که مانع آسیب تماشا آن ها می گردد. از دیگر قابلیت های این لوازم جانبی پرفروش گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم اشاره نمود.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

294,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل Gorgeous

کاور سامورایی مدل Gorgeous به گونه ای طراحی شده که همه لبه های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب تماشا گوشی شما می گردد. گرچه این قاب با لبه های ژله ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مسئله ای نخواهند داشت. ژله ای بودن دور کاور باعث می گردد در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نگردد. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می گردد تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نگردد. این محصول در فروشگاه آنلاین وبلاگ آموزشی و فنی به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل Gorgeous مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

14 %

180,000

155,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور اسپیگن مدل Liquid Air

این کاور از متریال با کیفیت و نسبتا نرمی ساخته شده که به راحتی گوشی درون کاور جای گرفته و هنگام کار محدودیتی برای کار با دوربین، پورت ها و دکمه ها نخواهید داشت. ساختار این قاب از دو بخش به هم پیوند خورده تشکیل شده است. بخش اول بدنه اصلی قاب است که با تکسچرهای زیبا خود پشت گوشی را می پوشاند و از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربات احتمالی حفاظت میکند. بخش دوم، سپری است که با ایجاد لایه ای ضخیم تر، دورتادور گوشی را پوشانده و آن را در برابر سقوط و ضربه های شدید ایمن نگه می دارد. سطح این قاب به شکلی طراحی شده که هرگز از دست تان لیز نمی خورد و دو طرف آن هم با افزایش اصطکاک مانع لغزش گوشی خواهد شد.

کاور اسپیگن مدل Liquid Air مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

5 %

850,000

807,500 تومان

مشاهده و خرید

کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1

طراحی خاص کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1 به گونه ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می گردد تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه های احتمالی به گوشی هوشمند چندین برابر گردد. کناره های قاب یا دور لنز دوربین در این قاب تقویت شده اند و با لبه های 0.5 میلی متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می دهد. شما می توانید این لوازم جانبی محبوب گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ را از فروشگاه وبلاگ آموزشی و فنی بخرید.

کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

25 %

159,000

119,250 تومان

مشاهده و خرید

کاور کینگ پاور مدل Best

اگر در پی کاورهای شیک و خاص برای گوشی خود هستید، کاور کینگ پاور مدل Best یک انتخاب بسیار خوب برای شماست. با این قاب مجذوب نماینده می توانید در محافل و مهمانی ها درخشان تر از همواره ظاهر شوید. با بهره گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم زمان از بدنه و لنز های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت. یکی از مجذوب نماینده ترین ویژگی های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می توانید از آن برای گرفتن گوشی استفاده کنید.

کاور کینگ پاور مدل Best مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

مشاهده کالا

گلس محافظ گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

محافظ صفحه نمایش یووی لایت اسپریگ مدل UV Glass

این گلس محافظ با برشی دقیق، لبه های گرد گوشی را کاملا پوشش می دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. نصب گلس جانبو روی نمایشگر آسان است و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. مکانیزم ساخت گلس مدل UV Glass، از جنس شیشه حرارت دیده است. مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش، کاهش حساسیت تاچ صفحه نمایش و وضوح و شفافیت بسیار بالا از دیگر ویژگی های بسیار خوب گلس لایت اسپریگ به شمار می روند. این گلس محافظ از فروشگاه وبلاگ آموزشی و فنی در دسترس است.

محافظ صفحه نمایش یووی لایت اسپریگ مدل UV Glass مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

10 %

68,000

61,200 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش نانو پلیمر گلس ناب مدل NPGNB

این گلس یک محافظ نانو پلیمری با مقاومت بالا بوده و از ایجاد خط و خش و آسیب دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می نماید. انعطاف پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می گردد. وجود این محافظ صفحه نمایش در عملکرد بخش های مختلف این نمایشگر هیچ اختلالی ایجاد نمی نماید. بعلاوه قرار دادن این محافظ سرامیکی بسیار آسان بوده و شما می توانید آن را بدون ایجاد حباب نصب کنید. این گلس لایه های متعددی داشته هر کدام از این لایه ها ویژگی محافظتی ویژه ای را به آن بخشیده اند. رو سطح خارجی این گلس با یک لایه چربی گریز پوشانده شده که از جذب اثر انگشت و لکه جلوگیری می نماید.

محافظ صفحه نمایش نانو پلیمر گلس ناب مدل NPGNB مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

76,460 تومان

مشاهده و خرید

محافظ لنز دوربین گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

محافظ لنز دوربین ام گلس مدل Lens-01

این روزها محافظت از لنز دوربین گوشی های هوشمند اهمیت بسیار زیادی بین کاربران پیدا کرده، چرا که در صورت آسیب تماشا شیشه لنز، کاربران برای تعمیر آن متحمل هزینه های گزافی خواهند شد. محافظ لنز دوربین نایت مدل ام گلس مدل Lens-01 با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی دهد، بلکه به علت طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی گذارد و عکس های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. این محافظ صفحه نمایش چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید. با استفاده از این لنز محافظ دوربین، سیستم دوربین گوشی شما همانند روز اول نو و تمیز خواهد ماند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه آنلاین وبلاگ آموزشی و فنی سفارش دهید.

محافظ لنز دوربین ام گلس مدل Lens-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

16,600 تومان

مشاهده و خرید

محافظ لنز دوربین ای اِس آر مدل CLP40101

این محافظ صفحه نمایش، تمام قسمت های نمایشگر گلکسی نوت 20 اولترا را به صورت کامل پوشش می دهد و اجازه نمی دهد به صفحه نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت هایی همانند نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و بعلاوه عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت تر می نماید. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. جنس این گلس از شیشه حرارت دیده است و لبه های گرد و منحنی دارد. این لنز محافظ در فروشگاه اینترنتی وبلاگ آموزشی و فنی به فروش می رسد.

محافظ لنز دوربین ای اِس آر مدل CLP40101 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra بسته 2 عددی

199,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژرهای مناسب گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-TA845 برای نوت 20 اولترا

شارژر اصلی 45 وات فست شارژر سامسونگ مجهز به فناوری PD 3.0 است که با استفاده از آن می توانید گوشی هوشمند خود را با سرعت بالایی شارژ کنید. برای این شارژر از چیپ هوشمندی استفاده شده تا با اتصال دستگاه به صورت اتوماتیک جریان مناسب را برای دستگاه تامین کند. درگاه خروجی این محصول هم از نوع USB-C است. البته همراه با این شارژر یک کابل تبدیل USB-C به USB-C به طول یک متر به شما تقدیم می گردد. باید اشاره کنیم که از این شارژر می توان برای شارژ کردن گوشی های مدل 2019 به بالا و گوشی هایی که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می نمایند، بهره برد.

شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-TA845 به همراه کابل تبدیل USB-C

1,290,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای برای نوت 20 اولترا

اگر در پی یک شارژر باکیفیت و با قیمت مناسب می گشت، شارژر سامسونگ مدل EP-TA800 یکی از برترین گزینه هاست که با وزن سبک و کم حجم خود می تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا 25 وات پشتیبانی می نماید، بنابراین برای گوشی های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حدبیشتر سرعت شارژ 25 وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می گردد که از کابل USB-C اصلی این شرکت استفاده کنید.

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

14 %

465,000

399,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر دیواری 30 وات راو پاور مدل RP-PC144 برای نوت 20 اولترا

در نهایت باید به شارژر 30 واتی RP-PC144 از برند راو پاور اشاره کنیم. این شارژر باکیفیت مجهز به دو درگاه USB-C با توان 25 وات و یک درگاه USB-A با حدبیشتر توان 10 وات است که می تواند محصولات هوشمند شما را به سرعت شارژ کند. این شارژر از به روزترین فناوری های شارژ سریع PD و QC پشتیبانی کرده تا در هنگام فرآیند شارژرسانی، هیچ خطری دستگاه هوشمند شما را تهدید نکند. شارژر راو پاور با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می نماید و می تواند دمای پایین خود را حفظ کند. شما می توانید این شارژر باکیفیت را از فروشگاه آنلاین وبلاگ آموزشی و فنی بخرید.

شارژر دیواری 30 وات راو پاور مدل RP-PC144

545,000 تومان

مشاهده و خرید

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی طیف گسترده ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند وبلاگ آموزشی و فنی یعنی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام یک از این لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگر کاربران وبلاگ آموزشی و فنی مگ در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید