مجموعه جدید علی زندوکیلی با اشعاری از فروغ فرخزاد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تهران (پانا) - در سال های اخیر بعضی اشعار فروغ فرخزاد در قالب آلبوم موسیقایی با صدای علی زندوکیلی ارائه شد که این مجموعه با عنوان میان تاریکی (اشاره به شعری از دفتر تولدی دیگر این شاعر) شناخته می گردد.

مجموعه جدید علی زندوکیلی با اشعاری از فروغ فرخزاد

به گزارش ایسنا، علی زندوکیلی قطعه میان تاریکی را در سال های اخیر با آهنگسازی بابک غسالی اجرا نموده است.

بابک غسالی، نوازنده عود و آهنگساز در سال 1366 در کردستان زاده شد. او از شش سالگی موسیقی را شروع کرد و سپس راهی هنرستان موسیقی شد تا تحصیلات خود را در این زمینه کامل کند. بابک غسالی در ساخت آلبومی که تمامی اشعار آن توسط فروغ سروده شده است با علی زندوکیلی همکاری کرد. در آلبومی که میان تاریکی نام دارد، غسالی به همراه میلاد محمدی نوازندگان آن هستند. میان تاریکی نخستین اثر علی زندوکیلی است و در سال 1390 منتشر شده است.

زندوکیلی درباره این آلبوم گفته است: علی زندوکیلی امروز را نمی بیند. امروز علی زندوکیلی مهم نیست. امروز به دلیل شرایط پیرامون اجتماع، تفکر، باور و سلیقه ها، شاید هر چیزی به روحیات مردم خوش نیاید. همانگونه که در شعر، موسیقی، سینما و فیلم هم مشاهده می کنیم، گاهی شاید یک اثر در زمان خودش آنگونه که باید مورد توجه قرار نگیرد ولی با گذر زمان آن اثر دیده می گردد و ماندگار خواهد بود.

قطعه میان تاریکی به همراه صوت توضیحاتی درباره زندگی فرخزاد و ساخت آلبوم، امروز 14 دی در برنامه با کاروان شعر و موسیقی رادیو فرهنگ هم مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مجموعه جدید علی زندوکیلی با اشعاری از فروغ فرخزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه جدید علی زندوکیلی با اشعاری از فروغ فرخزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید