قانون جامع گردشگری تدوین می شود

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: قانون جامع گردشگری تدوین می شود.

قانون جامع گردشگری تدوین می شود

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی جواد واحدی با حضور در غرفه خراسان رضوی با بیان این مطلب اضافه کرد: با تعامل و همکاری خوبی که با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی صورت گرفته قوانین، لوایح و طرح های متعدد بررسی شده است.

او با اشاره به ضرورت قوانین جامع گردشگری ادامه داد: این قوانین به صورت مدون به دستگاه ها ابلاغ می شود تا دستگاه ها بتوانند در حوزه گردشگری با تعامل که ایجاد می شود رویکرد مناسبی در سرمایه گذاری داشته باشیم.

او گفت: در برخی زیرساخت های گردشگری دچار مشکل هستیم که برای رفع این مسائل کنندگان مجلس و دولت تعاملی را ایجاد کرده اند.

واحدی اضافه کرد: امیدواریم در بحث بودجه تعامل دولت و مجلس را بیشتر کنیم و بتوانیم در توسعه و تکمیل زیرساخت های گردشگری موثر باشیم.

او با بیان این که در زمینه ترانسفر گردشگران به خوبی عمل می شود، اظهار کرد: در استان ها نیز با توجه به تبیین سیاست هایی که از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور صورت می گیرد تعامل خوبی وجود دارد که امیدواریم در راستای تسهیل سازی فضای گردشگری و فضای کار در این حوزه گام های اساسی برداریم.

مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با کنندگان مجلس به خصوص در حوزه گردشگری روستایی و بوم گردی و حوزه هایی که می توانیم ارزان قیمت کار ایحاد کنیم، جلسات متعدد داشته ایم.

واحدی اضافه کرد: در حوزه سرمایه گذاری نیز ستاد تسهیل وام های متعددی را تصویب کرد و اختیارات خوبی نیز در این زمینه به استان ها واگذار شده است.

او اظهار کرد: در بحث احکامی که در قوه مقننه صادر می شود دوستان کمک می کنند که بتوانیم سرمایه گذاری در گردشگری را فعال کنیم.

منبع: میراث آریا

به "قانون جامع گردشگری تدوین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون جامع گردشگری تدوین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید