فوتبال دنیا، اونای امری: اگر خوش شانس باشیم، لیورپول را می بریم، قرمزها دروازه بان بزرگی دارند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، فوتبال دنیا - اونای امری از لیورپول به عنوان یک باشگاه بزرگ و رقیبی خطرناک نام برد.

فوتبال دنیا، اونای امری: اگر خوش شانس باشیم، لیورپول را می بریم، قرمزها دروازه بان بزرگی دارند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، اونای امری در آستانه جدال تیمش مقابل لیورپول در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از یک نبرد سخت مقابل رقیبی سرسخت سخن گفت.

سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: همه بازی ها مهم هستند اما همیشه مهم ترین بازی، مسابقه بعدی است. لیورپول تیمی باکیفیت است و می دانیم برای مبارزه با آن ها احتیاج به کوشش فراوانی داریم. از نظر تاریخی بازی های لیورپول و آرسنال همیشه پر گل بوده. می خواهیم همه طرفداران از تماشای این بازی لذت ببرند و البته ما پیروز شویم! جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

امری در ادامه اضافه نمود: قصد داریم طی 90 دقیقه جلوی اجرای ظرفیت های تاکتیکی و البته فردی حریف را بگیریم. لیورپول دروازه بان بزرگی دارد و بازی را از آلیسون و بعد از آن مدافعان مرکزی و هافبک ها آغاز می نماید.در چنین بازی هایی باید در دوئل ها پیروز باشید و ظرفیت، هویت و سبک خود را به حریف تحمیل کنیم. منچستر سیتی، چلسی و لیورپول بالاتر از از ما در جدول هستند اما ما می خواهیم به رقابت با آن ها بپردازیم. اگر ذهنیت مثبتی داشته باشیم، عملکرد فردی و تیمی خوبی ارائه دهیم و البته خوش شانس هم باشیم، می توانیم لیورپول را مغلوب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، اونای امری: اگر خوش شانس باشیم، لیورپول را می بریم، قرمزها دروازه بان بزرگی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اونای امری: اگر خوش شانس باشیم، لیورپول را می بریم، قرمزها دروازه بان بزرگی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید