فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز مشاهده گشت.

فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

محمد هادی طهرانی مقدم اظهار کرد: همزمان با فعالیت رسمی ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان از 24 اسفند سال گذشته مسافران و جهانگردان زیادی این استان را به عنوان مقصد جهانگردی خود انتخاب کردند که تا تاریخ 12 فروردین مقدار ورودی مسافران به عدد 674 هزار و 782 نفر رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از میان این آمار تعداد 658 هزار و 157 نفر مسافر ایرانی و 16هزار و 625 نفر نیز جهانگرد و جهانگرد خارجی بوده اند که به ترتیب شاهد رشد 67 و 8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

به گفته طهرانی مقدم، براساس آمار ارسالی به ستاد خدمات سفر استان، تا تاریخ 12 فروردین ماه تعداد 26 هزار و 477 نفر به وسیله فرودگاه های استان، 8124 نفر به وسیله راه آهن و 640 هزار و 181 نفر نیز به وسیله حمل و نقل جاده ای وارد سیستان و بلوچستان شده اند که در این سه بخش نیز به ترتیب رشد 38، 17 و 133 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی های اجرا شده و افزایش کیفیت و کمیت غرفه های صنایع دستی، در این بازه زمانی فروش صنایع دستی نیز به رقم یک میلیارد و 588 میلیون تومان رسید که رشد 68 درصدی را به ثبت رسانده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی سیستان و بلوچستان تاکید نمود: در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 36 هزار نفر نیز از جاذبه های طبیعی، جهانگردی و تاریخی استان بازدید نموده اند.

منبع: همگردی

به "فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید