فدراسیون در مورد اعزام کاتای انفرادی باید تصمیم گیری کند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا اواخر آذرماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد. فدراسیون کاراته، اسامی کاراته کاهای اعزامی به این رقابتها روی سایت رسمی مسابقات ثبت شده است. این در حالی است که در میان نفراتی که ثبت نام شده، اثری از نام کاتاروها دیده نمی گردد.

فدراسیون در مورد اعزام کاتای انفرادی باید تصمیم گیری کند

وحید مؤمنی در این مورد به وبلاگ آموزشی و فنی گفت: از ابتدا تصمیم فدراسیون بر این بود دو تیم متفاوت به مسابقات اعزام گردد که با توجه به مثبت شدن تست کرونا بعضی از ملی پوشان و عدم اعزام به رقابت های جهانی، در نهایت کادر فنی تصمیم گرفت نفرات اول مسابقات انتخابی راهی قزاقستان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

وی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای فدراسیون حائز اهمیت است به همین علت در رده های پایه و بزرگسالان با تمام قوا در این دوره از رقابت ها شرکت خواهیم کرد و امیدوارم برترین نتایج را بدست آوریم.

دبیرکل فدراسیون در واکنش به عدم ثبت نام ورزشکاران در بخش کاتای انفرادی گفت: این موضوع به علت مسائل انضباطی است؛ متأسفانه بعضی از ورزشکاران بعد از برگزاری مسابقات انتخابی رفتاری داشتند که در شأن فدراسیون و خودشان نبود. به همین علت درباره اعزام آن ها فدراسیون باید تصمیم گیری کند و اینکه تا این لحظه ثبت نامی صورت نگرفته است.

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای 28 آذرماه تا اول دیماه در قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فدراسیون در مورد اعزام کاتای انفرادی باید تصمیم گیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون در مورد اعزام کاتای انفرادی باید تصمیم گیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید