ستاری: رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارت آپ ها در پارک فناوری پردیس

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: هزاران فرد تحصیلکرده و نخبه فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های داخلی و خارجی در پارک فناوری پردیس مشغول فعالیت هستند و تنها فروش این پارک سال گذشته به رکورد بیش از 11 هزار میلیارد تومان رسید.

ستاری: رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارت آپ ها در پارک فناوری پردیس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آموزشی و فنی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پست اینستاگرامی خود نوشت: پارک فناوری پردیس عظیمترین پارک فناوری منطقه است هزاران فرد تحصیلکرده و نخبه فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور در این پارک مشغول به فعالیت در صدها شرکت دانش بنیان و استارتاپ هستند.

رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارتاپ ها در پارک فناوری پردیس

وی اضافه نمود: تنها فروش سال گذشته این پارک به رکورد بیش از 11 هزار میلیارد تومان رسید. در طی روزهای اخیر اتفاقات عظیمی برای آینده این پارک به وقوع پیوست. تصویب استقرار واحدهای فناور تا رده سه زیست محیطی در دولت، توافق با دانشگاه آزاد برا الحاق به پارک فناوری و مدل جدید توسعه دانشگاهی در دورن پارک های فناوری، اخذ 30 هکتار زمین جدید برای توسعه فاز چهارم پارک و در نهایت ارسال طرح جامع پارک به مساحت حدود 500 هکتار به شورای عالی معماری و شهرسازی نوید یک پارک فناوری قدرتمند و تغییر ماهیت منطقه پردیس به یک شهر کامل فناوری و قطب جذب متخصصین و نخبگان ایرانی و خارجی را در آینده می دهد.

ستاری گفت: رشد سریع پارک فناوری پردیس معاونت علمی و توسعه زیرساخت های فوق العاده آن یکی از اجزای عظیم زیست بوم نوآوری کشور بشمار می آید. نگاه به بعضی تصاویر این پارک فناوری خالی از لطف نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ستاری: رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارت آپ ها در پارک فناوری پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: رکورد فروش 11 هزار میلیارد تومانی استارت آپ ها در پارک فناوری پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید