سامانه پخش تجهیزات پزشکی رونمایی شد، خرید و فروش بدون واسطه دارو

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سامانه پخش تجهیزات پزشکی در حاشیه دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2021 با حضور دکتر شانه ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو رونمایی شد.

سامانه پخش تجهیزات پزشکی رونمایی شد، خرید و فروش بدون واسطه دارو

حمیدرضا رفیعی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در مراسم رونمایی از سامانه پخش تجهیزات پزشکی گفت: با شیوع کرونا و تغییر کسب و کارها، ما اقدام به راه اندازی چنین سامانه ای برای عرضه تجهیزات پزشکی به داروخانه ها کردیم.

وی مطرح کرد: بازار تجهیزات پزشکی بازار بزرگی است زیرا روزانه 15 هزار داروخانه اقلام مورد احتیاج خود را خریداری می نمایند از این رو چنین سامانه ای را طراحی کردیم تا این فرایند به سهولت انجام بگیرد.

به گفته مدیر شرکت، در حال حاضر 600 داروخانه و 80 تامین نماینده در این سامانه ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به ویژگی های این سامانه ادامه داد: کوتاه شدن زنجیره تامین، کم شدن واسطه ها و قیمت تمام شده محصولات از مزایای بهره برداری داروخانه ها از این سامانه است.

وی مطرح کرد: این سامانه یک بستر خرید و فروش تجهیزات پزشکی است که فروش و پخش مستقیم داروخانه ای را برای تامین نمایندگان کالا فراهم می نماید.

رفیعی گفت: به وسیله این سامانه، بورس داروخانه ها و کلیه مراکز درمانی می توانند کلیه تجهیزات پزشکی مورد احتیاج خود را به صورت مناقصه ثبت نمایند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان گفت: قیمت مناسب، کاربری آسان و حذف واسطه ها از مزایای رقابتی این سامانه پخش تجهیزات پزشکی و عرضه مویرگی به داروخانه ها به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سامانه پخش تجهیزات پزشکی رونمایی شد، خرید و فروش بدون واسطه دارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پخش تجهیزات پزشکی رونمایی شد، خرید و فروش بدون واسطه دارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید