سازمان جهانی گردشگری با برند و نامی نو خود را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، سازمان جهانی گردشگری با برند و نامی نو خود را معرفی کرد.

سازمان جهانی گردشگری با برند و نامی نو خود را معرفی کرد

UNTOURISM یا سازمان گردشگری ملل متحد عنوان جدیدی است که سازمان دنیای گردشگری خود را با آن معرفی نموده است. این سازمان با برند آژانس تخصصی گردشگری سازمان ملل متحد و رهبر دنیای گردشگری برای توسعه، محرک تغییرات اجتماعی و مالی، فعالیتهای خود را تأیید نموده است. بعلاوه تحول گردشگری برای دنیای بهتر شعار این سازمان است.

مأموریت این سازمان حول سه پیغام اصلی است شامل سازمان ملل متحد به عنوان سازمان نوع محبت آمیز دنیای، مفهوم پیوند انسانها در سرتاسر دنیا و مفهوم کنشگری و حرکت.

بعلاوه ارتقای رفاه افراد، حفاظت از محیط زیست طبیعی، تحریک پیشرفت مالی و تقویت هماهنگی بین المللی جوهر اساسی فعالیت های این سازمان است.

در این باره بورخا بوررو، مدیر اجرایی اینتربرند UNTOURISM گفته است: انتقال از UNWTO به گردشگری سازمان ملل متحد، مرحله جدیدی را برای این سازمان رقم می زند. این تغییر چندین مزیت از جمله سادگی، درک بهتر، بهبود خوانایی و نام به یادماندنی را در پی دارد.

پیش از این در سال 1384 سازمان دنیای گردشگری به علت اشتباهات شایع بین اسامی اختصار دو سازمان گردشگری دنیای و سازمان تجارت دنیای WTO در نهایت تصمیم گرفت که دو حرف مخفف سازمان ملل یعنی UN را به ابتدای نام این سازمان اضافه کند.

منبع: همگردی

به "سازمان جهانی گردشگری با برند و نامی نو خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی گردشگری با برند و نامی نو خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید