روزانه 35 هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نظام ملکشاهی عصر دوشنبه در بازدید معاون استانداری ایلام از طرح های نفتی مهران گفت: تا اوایل سال آینده امیدواریم بتوانیم پروژه بهره برداری از نفت را به 65 هزار بشکه در روز برسانیم.

روزانه 35 هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می گردد

وی اضافه نمود : هم اکنون 17 حلقه چاه در منطقه وجود دارد که از 9 حلقه چاه استفاده و روزانه 35 هزار بشکه نفت در روز بهره برداری می شود.

فرماندار شهرستان مهران بیان داشت: در دولت تدبیر و امید 2 طرح بزرگ در شهرستان آغاز گردیده که یکی طرح اجرای میدان نفتی سروک آذر با اعتباری به مبلغ 1.5 میلیون یورو و طرح سامانه گرمسیری با اعتباری به مبلغ 1000 میلیارد تومان است.

ملکشاهی گفت: شهرستان مهران صندلی بیش از 6000 هزار شهید گرانقدر است و امیدواریم با راه اندازی فاز دوم سروک آذر از نیروهای بومی در منطقه استفاده و بتوانیم بخشی از دغدغه مردم شهرستان مرتفع شود.

فرماندار مهران از حق و حقوق معوق کارگران در شرکت های نفتی دفاع کرد و گفت: باید تدبیری اتخاذ شود که کارگران به حق قانونی خود برسند.

ملکشاهی اضافه نمود: باوجود ذخایر بزرگ چنگوله امیدواریم هرچه زودتر آغاز بکار کند، حدود پنج هزار نیرو در آن می توان مشغول به کار شود.

وی بر بکارگیری نیروی بومی در شرکت های فعال در منطقه تاکید داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روزانه 35 هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 35 هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید