خبرنگاران پیش بینی عضویت یک میلیون کاربر در شبکه اجتماعی کشاورزی در سال 1400

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تهران - خبرنگاران - دبیر ستاد هوشمندسازی کشاورزی گفت: برآورد می گردد در سال 1400 تعداد کاربران شبکه اجتماعی کشاورزی تاک به یک میلیون نفر افزایش پیدا کند.

خبرنگاران پیش بینی عضویت یک میلیون کاربر در شبکه اجتماعی کشاورزی در سال 1400

به گزارش روز یکشنبه وزارت جهاد کشاورزی، حسین فرازمند با بیان اینکه طی مدت 6 ماه گذشته 50 هزار نفر عضو تاک شده اند و از خدمات آن بهره می برند، اضافه کرد: به طور روزانه یک هزار کاربر به شبکه تاک اضافه می گردد، اما هدفگذاری ما این است که چهار میلیون بهره بردار و خانواده هایشان را در این شبکه پوشش دهیم.

دبیر ستاد هوشمندسازی کشاورزی با اشاره به این که شبکه اجتماعی کشاورزی تاک به عنوان پلتفرم کشاورزی دیجیتال کشور و با هدف برقراری ارتباط راحت میان تولیدنمایندگان، مصرف نمایندگان و فروشندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات کشاورزی راه اندازی شده است، گفت: این شبکه اجتماعی از دو بخش خدمات الکترونیکی تخصصی کشاورزی (ویترین) و پیغام رسان تشکیل شده است.

وی توضیح داد: در بخش ویترین، کوشش نموده ایم همه ظرفیت هایی که در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شده مانند بازارگاه، خدمات تخصصی مورد احتیاج بهره برداران از مرحله قبل کاشت تا بعد از برداشت و بازار کشاورزی را روی این شبکه اجتماعی کشاورزی بیاوریم.

مجری راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی، بازار کشاورزی، تابلوی قیمت روزانه عمده محصولات کشاورزی، بازار فروش خرده ویژه اصناف در سطح تهران، بازار فروش محصولات زنان روستایی و عشایری، ارائه خدمات اقتصادی تخصصی بانک کشاورزی و خدمات اقتصادی با سایر کارت های بانکی، اخبار هواشناسی کشاورزی و هواشناسی عمومی بر اساس نقطه استقرار کاربر را از جمله خدمات اصلی در ویترین شبکه اجتماعی کشاورزی تاک برشمرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی مانند سیستم اعلان مخاطرات و توصیه های کشاورزی، مکان یابی خدمات کشاورزی همچون کلینیک های کشاورزی و مراکز فروش نهاده های ارگانیک، استعلام محصولات و نهاده های کشاورزی، شبکه آموزش مجازی کشاورزی، پخش زنده برنامه های کشاورزی و بخش سفر و گردشگری را از دیگر خدمات ویترین شبکه تاک نام برد. در بخش شبکه آموزش مجازی کشاورزی بیش از 100 اتاق وبینار راه اندازی شده است و به طور متوسط روزانه حدود 5000 کاربر به صورت رایگان از خدمات آموزشی استفاده می نمایند.

فرازمند گفت: طبق آخرین گزارش ها، تا به امروز حدود بیش از 2000 کانال و 3000 گروه در حوزه کشاورزی در بخش پیغام رسان تاک توسط مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و سایر کاربران تشکیل شده است.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، شبکه اجتماعی کشاورزی تاک در سال 99 با هدف استمرار ارتباط مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با کشاورزان ایجاد شد و مقرر شد در این شبکه سیستم پاسخگویی آنلاین برای حضور دو هزار عضو هیات علمی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با هدف پاسخگویی به کشاورزان ایجاد گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیش بینی عضویت یک میلیون کاربر در شبکه اجتماعی کشاورزی در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی عضویت یک میلیون کاربر در شبکه اجتماعی کشاورزی در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید