حاجی اف به اردوی کشتی جوانان رفت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، کاوه در خصوص حضور حاجی اف در اردوی آزادکاران گفت: با توجه به اینکه سبک کشتی روس ها با کشتی ما فرق دارد و در زمانی که عیسی حاجی اف کشتی قهرمانی را پیگیری می کرد و در لیگ ایران نیز حضور داشت، عملکرد فنی وی را دیده بودم، برای آموزش فنون سر و گردن به سبک روس ها وی را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کردم.

حاجی اف به اردوی کشتی جوانان رفت

کاوه توضیح داد: اعتقاد دارم قهرمانان کشتی کلاس و سبک خود را دارند و دارای شیوه های متفاوت مبارزه و شگردهای خاص خود هستند. ما در اردوی آمل از مهدی تقوی دارنده، 2 مدال طلای جوانان دعوت کردیم تا شگردهای زیرگیری و ریزه کاری های خود را به آزادکاران جوان یاد بدهد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: حضور ماگومد عیسی حاجی اف به عنوان یاری مربی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد کاملا محبت آمیز است و فقط برای اینکه بتوانیم از نزدیک با سبک کشتی روس ها به خصوص سر گردن گرفتن ها و کار دست ها که با کشتی ایران فرق دارد، آشنا شویم.

وی گفت: بیشتر کشتی گیران برتر جهان برای اینکه به مهارت و تکنیک های خود بیافزایند، پیش مربیان و قهرمانان متفاوت می روند و یاد می گیرند و حضور حاجی اف در اردوی تیم ملی می تواند برای کشتی گیران ما در جاهایی که کمتر به آن آشنایی داریم یاری کننده باشد و حداقل حُسن آن این است که کشتی گیران ما در دفاع دست ها بهتر می شوند.

منبع: فرارو

به "حاجی اف به اردوی کشتی جوانان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی اف به اردوی کشتی جوانان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید