جزئیات محدودیت سفرهای نوروزی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، دبیر کمیته امنیتی، انتظامی ستاد ملی کرونا درباره نحوه اعمال محدودیت ها در ایام نوروز 1401، گفت: ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر نمایند.

جزئیات محدودیت سفرهای نوروزی

حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در گفت وگو با فارس، درباره اعلام جدیدترین محدودیت های کرونایی در کشور اظهار کرد: محدودیت های کرونایی از جلسه 104 ستاد ملی کرونا تصویب و اعمال شده است و در جلسه های 106 و 107 ستاد ملی کرونا نیز تمدید شده است.

وی اضافه کرد: اخیرا رئیس جمهور دستوری صادر نموده اند و خواهان بازنگری مجدد در رنگ بندی ها و اعمال محدودیت مرتبط با آن متناسب با مدیریت هوشمند و واکسیناسیون شده اند، این موضوع روز گذشته در جلسه کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی آنالیز و مقرر است فردا نیز در جلسه رووسای کمیته های تخصصی دفتر معاون اول رئیس جمهور، مطرح خواهد شد، اگر نهایی گردد روز شنبه در ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم گیری می گردد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا به اعمال محدودیت ها در بعضی طیف های جامعه اشاره و اظهار داشت: محدودیت ها در 5 حوزه کارکنان،اصناف، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها است، اما این محدودیت ها به شکل گذشته و به مانند آبان سال 99 که محدودیت های سختگیرانه ای داشتیم، نیست و متناسب با بحث مدیریت هوشمند در بستر سامانه و واکسیناسیون تغییرات اعمال می گردد.

وی درباره نحوه اعمال محدودیت ها در ایام نوروز 1400 به فارس گفت: محدودیت های کرونایی در ایام نوروز به همین مسائل مربوط می گردد، ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر نمایند.

منبع: فرارو

به "جزئیات محدودیت سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات محدودیت سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید