تنبیه استوکس و حضور دژاگه در نقش مهاجم نوک

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، با خروج استوکس از فهرست 18 نفره، اشکان دژاگه به عنوان مهاجم هدف بازی کرد تا کاپیتان دوم تیم ملی حضور در پست جدیدی را در تراکتورسازی تجربه کند.

تنبیه استوکس و حضور دژاگه در نقش مهاجم نوک

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ،چند روز قبل از بازی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس، آنتونی استوکس و لی اروین حواشی بسیاری برای تیم تبریزی ساختند. این دو بازیکن موفق، پس از سرانجام تعطیلات به تبریز بازنگشتند و همین مسئله حرف و حدیث های فراوانی به وجود آورد. لی اروین دلیل غیبت خود را بیماری روحی مطرح نمود و مدعی شد تا یک ماه دیگر نمی تواند به ایران برگردد و برای تراکتورسازی بازی کند.

آنتونی استوکس اما برخلاف اروین، تنها چند روز غیبت کرد و جمعه شب به تبریز برگشت تا شاید بتواند برای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس بازی کند. محمد تقوی در اقدامی جالب و شجاعانه و در حالی که هیچ مهاجم جانشین و مطرحی در اختیار نداشت، از آنتونی استوکس در ترکیب استفاده نکرد. با خروج استوکس از ترکیب ثابت، اشکان دژاگه به عنوان مهاجم هدف بازی کرد تا کاپیتان دوم تیم ملی حضور در پست جدیدی را در تراکتورسازی تجربه کند.

در ترکیب اولیه تراکتورسازی، محمد طیبی و ایمان سلیمی زوج مرکز خط دفاع را تشکیل دادند، احسان حاجی صفی و دانیال اسماعیلی فر در کناره های خط دفاع بازی کردند، علیرضا نقی زاده و مهدی مهدی پور دو هافبک تدافعی تراکتورسازی بودند، مسعود شجاعی کمی جلوتر از آن ها بازی کرد، احسان پهلوان به عنوان بال راست و سوگیتای ژاپنی در سمت چپ به میدان رفتند و اشکان دژاگه هم نقش مهاجم هدف را بر عهده گرفت.

با اینکه محمد تقوی فقط محمدرضا آزادی جوان را به عنوان یک بازیکن تهاجمی روی نیمکت داشت اما نام استوکس را در فهرست 18 نفره قرار نداد. تصمیمی که بابت اتخاذ آن باید به تقوی و کادر مدیریتی تراکتورسازی تبریک گفت. آن ها با توجه به احتیاج مبرم به حضور استوکس، این مهاجم را روی سکوها فرستادند تا پاسخ تند و محکمی به بی انضباطی او داده باشند.

12

منبع: ایران ورزشی

به "تنبیه استوکس و حضور دژاگه در نقش مهاجم نوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه استوکس و حضور دژاگه در نقش مهاجم نوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید