تماشاگران نسخه قاچاق دیدن این فیلم جرم است در اکران آنلاین جبران نمایند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تهران (پانا) - موسسه بهمن سبز از مخاطبانی که نسخه قاچاق این فیلم را در فضای مجازی تماشا کردند درخواست کرد برای جبران خسارت در اکران آنلاین از این فیلم حمایت نمایند.

تماشاگران نسخه قاچاق دیدن این فیلم جرم است در اکران آنلاین جبران نمایند

به گزارش روابط عمومی بهمن سبز، همزمان با شروع اکران آنلاین فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است، موسسه بهمن سبز به عنوان مالک و پخش نماینده اثر از مخاطبانی که به شکل غیرقانونی به تماشای این فیلم نشستند درخواست کرد با خرید بلیت آنلاین فیلم از این اثر هنری حمایت نمایند.

متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

ضمن قدردانی از 90 هزار مخاطبی که در شرایط سخت سال جاری با حضور دلگرم نماینده خود در سینماها به تماشای دیدن این فیلم جرم است نشستند، از همه کسانی که به هر شکل خواسته یا ناخواسته این فیلم را به صورت غیرقانونی دیده اند و به دنبال راهی برای جبران خسارت حاصل از آن به صاحبان اثر هستند، درخواست می گردد با مراجعه به پلتفرم های اکران آنلاین ضمن خرید بلیت این فیلم از حقوق مالکین اثر حمایت نمایند. همچنین با همراهی خود در نشر این دغدغه، ضمن مشارکت در فرهنگ سازی برای حفظ حقوق مالکیت آثار هنری، موجبات بازگشت سرمایه فیلم را محیا نمایند.

لازم به ذکر است فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه نمایندگی محمدرضا شفاه علیرغم محدودیت های حاصل از کرونا توانست در اکران سینمایی به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان دست یابد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تماشاگران نسخه قاچاق دیدن این فیلم جرم است در اکران آنلاین جبران نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران نسخه قاچاق دیدن این فیلم جرم است در اکران آنلاین جبران نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید