تا سرانجام سال جاری چرداول سبز می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: شهرستان چرداول دارای 81 روستا است که تا به امروز 77 روستای آن گازدار شده و تنها 4 روستای فاقد گاز به جای مانده که تا سرانجام امسال گازدار خواهند شد.

تا سرانجام سال جاری چرداول سبز می گردد

عباس شمس اللهی در گفت وگو با وبلاگ آموزشی و فنی، با اینکه هم اکنون در شهرستان چرداول ضریب نفوذ گازرسانی در خانوار شهری 100 درصد و روستایی 99 درصد است، اظهار کرد: از ابتدای آغاز عملیات گازرسانی در این شهرستان تا به امروز، 15 هزارو 211 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه در مجموع در منطقه ها شهری و روستای چرداول 11 هزارو 726 انشعاب علمک نصب شده و تا انتها امسال، این شهرستان به منطقه ها سبز استان خواهد پیوست، توضیح داد: 4 شهر در شهرستان چرداول شامل سرابله، بلاوه، شباب و آسمان آباد گازدار هستند و از ابتدای آغاز عملیات گازرسانی به منطقه ها شهری و روستایی این شهرستان، بیش از 619 هزارو 487 متر خطوط لوله تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

شمس اللهی گفت: تا به امروز 94 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان چرداول گازدار شده و به منظور گازرسانی به منطقه ها شهری و روستایی این شهرستان 35 ایستگاه گاز نصب و راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا سرانجام سال جاری چرداول سبز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا سرانجام سال جاری چرداول سبز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید