بازیکنان کالیاری قید حقوق یک ماه شان را زدند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، بازیکنان تیم منطقه ساردینیای ایتالیا به منظور یاری به این باشگاه از دریافت حقوق خود در ماه آوریل صرفنظر کردند.

بازیکنان کالیاری قید حقوق یک ماه شان را زدند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، باشگاه کالیاری با انتشار بیانیه ای از موافقت دسته جمعی بازیکنان این تیم برای بخشیدن حقوق شان در ماه آوریل اطلاع داد.

شیوع کرونا در ایتالیا و به تبع آن تعطیلی تمامی رویدادهای ورزشی از جمله بازی های فوتبال، ضربات اقتصادی سنگینی به تیم های سری A وارد نموده است. به همین منظور بیشتر آنها از بازیکنان شان خواسته اند که برای یاری به باشگاه ها با کاهش درصدی از حقوق شان موافقت نمایند. در این میان بازیکنان کالیاری لطف عظیمی در حق تیم شان کردند و کل حقوق یک ماه شان را بخشیدند.

باشگاه کالیاری با تشکر از اقدام بازیکنان این تیم، بخشندگی آنها را یاریی عظیم به تأمین بودجه پرسنل غیرفوتبال باشگاه به منظور جلوگیری از اخراج شدن آنها دانست.

بر اساس بیانیه باشگاه کالیاری، حقوق کارمندان اداری و بخش پشیتیبانی باشگاه نیز با کاهش قابل توجهی روبرو شده است. کالیاری بعد از تیم های یوونتوس، رم و پارما چهارمین باشگاه ایتالیایی است که با بازیکنان خود برای کاهش حقوق شان به منظور جبران تبعات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا وارد مذاکره شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکنان کالیاری قید حقوق یک ماه شان را زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان کالیاری قید حقوق یک ماه شان را زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید