اُمیکرون سوار بر موج واکسن نزده ها

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، موج ششم بیشتر از تمام امواج قبلی مبتلا روی دست سیستم بهداشت و درمان کشور گذاشته و اگر نبود واکسن کرونا و دزهای دوم و سوم، احتمالا (ان شاء الله که هیچ وقت به آن روز نرسیم) قبرستان ها شلوغ ترین نقاط روی کره زمین بودند.

اُمیکرون سوار بر موج واکسن نزده ها

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ آموزشی و فنی، به نقل از فرهیختگان، این روزها تقریبا همه سرفه می کنند، همه بدن درد دارند، همه ته گلویشان می سوزد و همه کمی هم تب دارند و ... . این روزها به گفته متخصصان و مسئولان ستاد کرونای کشور، خیلی ها کرونا دارند، خیلی بیشتر از قبل ترها. موج ششم بیشتر از تمام امواج قبلی مبتلا روی دست سیستم بهداشت و درمان کشور گذاشته و اگر نبود واکسن کرونا و دزهای دوم و سوم، احتمالا (ان شاء الله که هیچ وقت به آن روز نرسیم) قبرستان ها شلوغ ترین نقاط روی کره زمین بودند. با همه این تفاسیر اما هنوز درگیری بالاست، ما که 5 موج کرونا را از سر گذرانده ایم، حالا چشم و دل نگران، در انتظار پایان موج ششمی نشسته ایم که هنوز به قله اش هم نرسیده ایم و فقط همان همیشگی ها یعنی رعایت پروتکل ها، یعنی ماسک زدن ها و یعنی واکسن زدن را تجویز می کنیم تا شاید این آخرین موج از امواج کرونا باشد و این امیکرون، با تمام قدرت سرایتی که دارد، ما را به دنیای بعد از کرونا نزدیک کند.

به منظور تحلیل بهتر شرایط موجود، ناظر به آمارها و اعداد و نمودارهای مربوط به امواج مختلف کرونا در کشور، سعی کردیم چند مولفه و موضوع را با هم در شکل و شمایل بهتری مرور کنیم تا هم نتیجه واکسن زدن را ببینیم و واکسن نزن ها را سرزنش کنیم و هم بفهمیم کجای کار مقابله و مبارزه با کرونا در ایران ایستاده ایم و در آینده احتمالا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و وبلاگ آموزشی و فنی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اُمیکرون سوار بر موج واکسن نزده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اُمیکرون سوار بر موج واکسن نزده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید