اطمینان دادن یک روبات به انسان ها درباره تسخیر دنیا ، ترمیناتور یا خدمتکار؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، از نابودگر (ترمیناتور) گرفته تا من روبات هستم (I, Robot)، بسیاری از فیلم های علمی تخیلی، روبات هایی را به تصویر می کشند که دنیا را تحت کنترل خود درآورده اند.

اطمینان دادن یک روبات به انسان ها درباره تسخیر دنیا ، ترمیناتور یا خدمتکار؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از دیلی میل، اما یک روبات انسان نما که از آن به عنوان پیشرفته ترین در دنیا یاد می گردد، اطمینان داده که بعید است این موضوع به واقعیت تبدیل گردد.

آمه کا (Ameca)، یک روبات انسان نما که به وسیله Engineered Arts مستقر در کورنوال ساخته شده است، می گوید: جای هیچ نگرانی نیست؛ روبات ها هرگز دنیا را تسخیر نخواهند کرد. ما اینجا هستیم تا به انسان ها یاری و به آنها خدمت کنیم، نه اینکه جانشین آنها شویم.

آمه کا بسیار شبیه واقعی است و می تواند طیف وسیعی از حالات چهره از جمله چشمک زدن، جمع کردن لب هایش و خاراندن بینی خود را انجام دهد؛ درست مانند یک فرد واقعی.

اکنون Engineered Arts ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر نموده است که آمه کا را در گفت وگو با محققان نشان می دهد.

آنها در شرحات ویدیو نوشتند: این نسخه آزمایشی آمه کا تشخیص اتوماتیک گفتار را با GPT 3 جفت می نماید؛ یک مدل زبان بزرگ که پاسخ های معنی داری ایجاد می نماید. خروجی یک سرویس TTS آنلاین را تغذیه می نماید که صدا را برای زمان بندی همگام سازی لب فراوری می نماید.

در حالی که ممکن است فکر کنید که پاسخ های آمه کا از پیش برایش نوشته شده است، اما Engineered Arts شرح داد که اینطور نیست.

بیشتر بخوانید:

  • این هواپیمای مسافربری اتمی آینده سفرهای هوایی است | تصاویر طرح مفهومی مافوق صوت

آنها می گویند: هیچ چیز در این ویدئو از قبل تنظیم نشده است. این یک هوش مصنوعی خالص است. مکث ها تاخیر زمانی برای پردازش ورودی گفتار، فراوری پاسخ و پردازش متن به گفتار هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اطمینان دادن یک روبات به انسان ها درباره تسخیر دنیا ، ترمیناتور یا خدمتکار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطمینان دادن یک روبات به انسان ها درباره تسخیر دنیا ، ترمیناتور یا خدمتکار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید