از چه رنگ هایی می توان بعنوان رنگ مکمل سبز در دکوراسیون استفاده کرد؟

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رنگ مکمل سبز در دکوراسیون می تواند باعث بوجود آمدن تغییرات بسیار زیادی در دکوراسیون منزل شما گردد، ممکن است عده ای تصور نمایند که برای ترکیب رنگ دیگری با رنگ سبز تنها باید از خود رنگ سبز در تناژ های مختلفی استفاده کرد، اما ما به شما در این مطلب تمامی رنگ هایی که می تواند جزو، رنگ مکمل رنگ سبز در دکوراسیون قرار گیرد معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

از چه رنگ هایی می توان بعنوان رنگ مکمل سبز در دکوراسیون استفاده کرد؟

کدامیک از رنگ ها باسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون هستند؟

رنگ سبز دارای تعادل و هارمونی خاص و سرزندگی می باشد حتما برای اینکه این و حس و حال به شما منتقل شود لازم نیست که مستقیماً به آن نگاه کنید بلکه وجود آن در فضای دکوراسیون داخل خانه می تواند و طراوت خاصی را به محیط منزل شما بدهد.

شما برای استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون منزل میتوانید، به روش های مختلفی رنگ سبز را به کار ببرید، اما اگر شما نمی دانید که باید از کجا آغاز کنید ما در زیر قصد داریم روش هایی را برای به کارگیری رنگ سبز و بعلاوه رنگ مکمل سبز در دکوراسیون به صورت سنتی و مدرن شما قرار دهیم.

ترکیب رنگ سبز با خاکستری ملایم

اگر شما میخواهید یک فضای کوچک را با رنگ مکمل سبز در دکوراسیون طراحی کنید، می توانید از ترکیب رنگ خاکستری ملایم با رنگ سبز بهره ببرید زیرا ترکیب آنها با یکدیگر باعث ایجاد آرامش و بعلاوه تازگی و سرسبزی اتاق خواهد شد و یک جو آرامش بخش برای شما به وجود خواهد آمد.

ترکیب رنگ سبز با رنگ قهوه ای

از آنجایی که رنگ قهوه ای و فندقی دارای یک گرمای ذاتی در خود می باشند و اگر به اسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد یک ترکیب کاملا فوق العاده است که جزو یکی از طراحی های مدرن و خاص به تعداد می آید.

ترکیب رنگ سبز با رنگ نارنجی تیره

همانطور که میدانید رنگ نارنجی بیانگر مدرن بودن و بعلاوه طبیعت وحشی می باشد و در واقع این رنگ با رنگ سبز کاملا در تضاد است، اما اگر شما از رنگ نارنجی به اسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون بهره ببرید می توانید یک فضای متعادل را در دکوراسیون ایجاد کنید زیرا: ترکیب این دو با یکدیگر باعث القای یک جو شاداب و پر جنب و جوش میشود.

ترکیب سبز با رنگ نارنجی روشن

اگر شما از رنگ نارنجی روشن به اسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون داخلی بهره ببرید در واقع نه تنها باعث به وجود آمدن یک فضای درخشان می شود بلکه باعث می شود، فضای شما به یک فضای دنج تبدیل شده و بعلاوه شما با استفاده از گل های طبیعی می توانید طراوت و شادابی بیشتری به محیط ببخشید ، به این ترکیب رنگ نور آفتاب و طبیعی هم اضافه شود چند برابر شدن مجذوب کنندهیت دکوراسیون داخلی شود.

ترکیب رنگ سبز با رنگ صورتی

گاهی اوقات شما می توانید از رنگ هایی به اسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون بهره ببرید که باعث شود یک دکوراسیون چشم نواز و بعلاوه یک فضای عالی از روحیات خلاقانه و احساس می باشد به وجود آورید، رنگ هایی که می تواند تمامی این حس ها را القا کند رنگ صورتی می باشد، سعی کنید بیشتر از ترکیب این دو برای فضای اتاق خواب ها بهره ببرید.

ترکیب رنگ سبز با رنگ بنفش ملایم

اگر شما دوست دارید یک سبک که کاملا مدرن را در دکوراسیون داخلی اجرا کنید بهتر است به سراغ رنگ بنفش ملایم باسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون بروید، ترکیب این دو با یک می تواند یک فضای غیر قابل پیش بینی را برای شما به وجود آورد شما می توانید برای این که فضا را مدرن تر کنید از تابلوهای کلاسیک هم در این ترکیب بهره ببرید.

ترکیب رنگ سبز با رنگ قهوه ای ملایم

اگر شما میخواهید یک فضای آرام و آرامش بخش و بعلاوه ترکیبی از رنگ هایی که در طبیعت وجود دارد را در دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید می توانید از ترکیب رنگ سبز به همراه قهوه ای روشن بهره ببرید، برای اینکه همه چیز زیباتر و مجذوب کننده تر به نظر برسد شما می توانید از تابلوهایی که بیانگر طبیعت هستند هم بهره ببرید. بنابر این رنگ قهوه ای هم جزو یکی از رنگ های است که می توان از آن باسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون استفاده کرد.

ترکیب رنگ سبز با رنگ سفید

رنگ سفید می تواند تکمیل کننده و کامل کننده تمامی رنگ ها باشد و باعث به وجود آمدن یک تعادل و آرامش در محیط و دکوراسیون داخلی شود بنابراین استفاده از آن به اسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون می تواند یک ترکیب فوق العاده باشد و می تواند تمامی جزئیات را به طور کامل نشان دهد.

ترکیب رنگ سبز با رنگ خردلی

اگر شما می خواهید دکوراسیون داخلی منزل شما به گونه ای باشد که باعث برانگیخته شدن احساسات اطرافیان شود از ترکیب رنگ خردلی به اسم رنگ مکمل سبز در دکوراسیون بهره ببرید از مبلمان کلاسیک و وسایل آنتیک برنز بهره ببرید قطعاً یک ترکیب فوق العاده به شما خواهد داد.

منبع: اتاق

به "از چه رنگ هایی می توان بعنوان رنگ مکمل سبز در دکوراسیون استفاده کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از چه رنگ هایی می توان بعنوان رنگ مکمل سبز در دکوراسیون استفاده کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید