ادامه آواربرداری در منطقه ها زلزله زده خوزستان ، تخریب صددرصدی بعضی روستاها

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان از تخریب صددرصدی بعضی روستاهای آسیب دیده از زلزله روز گذشته اندیکا اطلاع داد.

ادامه آواربرداری در منطقه ها زلزله زده خوزستان ، تخریب صددرصدی بعضی روستاها

صادق خلیلیان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ها روستایی آسیب دیده از زمین لرزه اظهار کرد: به منظور آنالیز و ارزیابی شرایط روستاییان ساکن در منطقه ها آسیب دیده از زمین لرزه در این منطقه ها حضور پیدا کردیم.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی اضافه نمود: به بعضی روستاها به شدت آسیب وارد شده و صددرصد تخریب شده بودند و بعضی روستاها دیگر هم آسیب کمتری دیدند.

استاندار خوزستان توضیح داد: در روستاهایی که بافت ساختمانی آن ها سنگی و مصالح قدیمی بود آسیب بیشتری وارد شده است که این امر نشان می دهد باید همت ویژه ای به خصوص در منطقه ها زلزله خیز داشته باشیم و بافت ها بر اساس استاندارهای مناسب و مقاوم در برابر زلزله ساخته شوند که در مواقع وقوع زمین لرزه دچار خسارت نشوند.

وی گفت: در حال حاضر خانه های روستایی این منطقه ها به گونه ای هستند که اگر کمترین خسارتی به آنها وارد گردد امکان زندگی در زمستان را نخواهند داشت.

خلیلیان با اشاره به نحوه یاری رسانی به منطقه ها آسیب دیده از زمین لرزه گفت: روز گذشته یاری هایی به این منطقه ها ارسال شد، اکیپ های امداد رسانی و ارزیابی هم به منطقه آمدند و یاری های بیشتری هم در راه است.

استاندار خوزستان با اشاره به احتیاج به ماشین آلات برای آواربرداری در منطقه ها روستایی آسیب دیده از زمین لرزه گفت: از فردا ماشین آلات مورد احتیاج به منطقه اعزام می شوند در عین حال اکیپ ها مشغول ارزیابی هستند تا خسارت های وارده را ارزیابی و یاری های مورد احتیاج متناسب صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه آواربرداری در منطقه ها زلزله زده خوزستان ، تخریب صددرصدی بعضی روستاها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه آواربرداری در منطقه ها زلزله زده خوزستان ، تخریب صددرصدی بعضی روستاها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید