گردنه اسدآباد برفی با تردد عادی و روان

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیر اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از برفی بودن گردنه این شهرستان اطلاع داد.

گردنه اسدآباد برفی با تردد عادی و روان

ساسان رستمی در گفت و گو با وبلاگ آموزشی و فنی، اظهار کرد،: از ساعت 11 روز گذشته بارش برف و باران در گردنه اسدآباد شروع شده و هنوز بارش برف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سطح جاده در گردنه اسدآباد سیاه بوده و تردد عادی و روان است، اضافه نمود: از روز گذشته تاکنون بیش از 300 تن نمک و ماسه برای گردنه اسدآباد در راستای برف روبی و جلوگیری از یخبندان استفاده شده است.

رستمی در ادامه با اشاره به شروع طرح زمستانه در شهرستان از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه سال آینده توضیح داد:در راستای طرح زمستانه سال جاری این شهرستان بیش از 10 هزار تن نمک و ماسه دپو شده و 34 ماشین آلات سبک ،سنگین و نیمه سنگین با 60 نیرو در 4 اکیپ راهداری این شهرستان فعالیت داشته و در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به فعالیت و مستقر بودن 4 راهدارخانه در شهرستان شامل گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی اضافه نمود: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده شاهد مسدود شدن محورهای مواصلاتی اسدآباد در زمان بارش برف نباشیم.

رستمی در سرانجام از رانندگان خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی مجهز نموده و هنگام تردد در گردنه اسدآباد نکات ایمنی لازم را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گردنه اسدآباد برفی با تردد عادی و روان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردنه اسدآباد برفی با تردد عادی و روان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید