واکنش کولوسکوف به احتمال اخراج کاروان ورزش روسیه از المپیک 2020

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، وزیر ورزش روسیه به موضوع مطروحه اخراج احتمالی کاروان ورزش این کشور از المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.

واکنش کولوسکوف به احتمال اخراج کاروان ورزش روسیه از المپیک 2020

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس، پاول کولوسکوف در واکنش به صحبت های رئیس آژانس ضد دوپینگ روسیه مبنی بر احتمال حذف کاروان ورزشی این کشور از شرکت در المپیک 2020 توکیو گفت: بهتر است که ترس را رواج ندهیم و روی ادامه همکاری های آژانس ضد دوپینگ روسیه با آژانس جهانی تمرکز کنیم.

وزیر ورزش روسیه اضافه کرد: صحبت های اخیر رئیس آژانس ضد دوپینگ روسیه شاید درست باشد اما مساله مهم این است روی فرضیه ها و اشاعه ترس تکیه نکنیم. ما موظف به ادامه فعالیت ها و رابطه مستقیم با آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) هستیم.

آژانس جهانی ضد دوپینگ 20 سپتامبر 2018 میلادی رای به بازگشت حقوق قانونی روسیه در این نهاد پس از گذشت 3 سال داد. 17 ژانویه 2019 نیز کمیته اجرایی وادا با اکثریت آرای اعضای خود پس از قطعی شدن دسترسی به اطلاعات آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو این تصمیم را نهایی کرد. روسیه تا سال 30 ژوئن امسال میلادی باید شرایط دیگری را فراهم آورد تا کارشناسان آژانس جهانی ضد دوپینگ به نمونه های دیگری در آزمایشگاه مسکو دسترسی یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش کولوسکوف به احتمال اخراج کاروان ورزش روسیه از المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کولوسکوف به احتمال اخراج کاروان ورزش روسیه از المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید