فوتبال دنیا، کاپلو: مشکل خاصی در تیم آلگری نمی بینم، چند بازیکن میلان می توانند یوونتوس را به دردسر بیندازند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، فوتبال دنیا - فابیلو کاپلو بر این باور است که یوونتوس تحت راهنمایی ماسیمیلیانو آلگری مشکل خاصی ندارد و تنها باید سطح تمرکز خود را بالا نگه دارد.

فوتبال دنیا، کاپلو: مشکل خاصی در تیم آلگری نمی بینم، چند بازیکن میلان می توانند یوونتوس را به دردسر بیندازند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (یکشنبه) در حالی در هفته دوازدهم سری A ایتالیا در استادیوم سن سیرو میهمان میلان است که در فصل جاری این رقابت ها تنها در تساوی یک بر یک مقابل جنوا امتیاز از دست داده است. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در حالی پا به این دیدار می گذارند که چهارشنبه شب در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بازی یک بر صفر برده مقابل منچستریونایتد را در نهایت با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند.

فابیو کاپلو، سرمربی پیشین رئال مادرید در گفت وگو با سایت TuttoJuve.com ایتالیا گفت: با وجود شکست مقابل منچستریونایتد، یوونتوس با فرم و شکل فوق العاده ای پا به سن سیرو می گذارد و من مشکل خاصی در تیم مکس آلگری نمی بینم. به نظرم از خیلی جهات بازی هیجان انگیزی خواهد شد.

کاپلوی 72 ساله که سابقه راهنمایی دو تیم میلان و یوونتوس را در کارنامه اش دارد، توضیح داد: میلان چند بازیکنی در اختیار دارد که می توانند برای یوونتوس دردسرساز شوند به خصوص سوسو و گونسالو ایگواین اگر به موقع ریکاوری اش به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل این نیست که میلان چقدر می تواند به یوونتوس فشار بیاورد، بزرگترین مشکل سطح تمرکز خود یوونتوس در سن سیرو است.

سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن فردا را چه کسی پیش بینی می کنید؟، گفت: من انتظار انجام کارهای بزرگی از مشتاق ترین بازیکن زمین یعنی کریستیانو رونالدو دارم.

تیم های میلان و یوونتوس از ساعت 23 فردا (یکشنبه به وقت تهران) در استادیوم سن سیرو به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، کاپلو: مشکل خاصی در تیم آلگری نمی بینم، چند بازیکن میلان می توانند یوونتوس را به دردسر بیندازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کاپلو: مشکل خاصی در تیم آلگری نمی بینم، چند بازیکن میلان می توانند یوونتوس را به دردسر بیندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید