شجاع &ndash کی روش، دوئلی روی هوا

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، با حضور کی روش، سپاهانی ها باز هم با بازی مستقیم و ارسال از جناحین دنبال موقعیت سازی و گلزنی هستند اما این طرف میدان هم مدافع خوش پرش پرسپولیس در اوج آمادگی قرار گرفته است.

شجاع &ndash کی روش، دوئلی روی هوا

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی ، در بازی حساس یکشنبه قلعه نویی باز هم روی قدرت هوایی تیمش حساب خواهد نمود. سپاهان تا اینجای فصل بهترین خط حمله لیگ را داشته و 26 گل به ثمر رسانده اسن. یعنی دقیقا دو برابر پرسپولیس. در این میان نقش کی روش استنلی برزیلی که برعکس بسیاری از برزیلی ها فانتزی باز نیست و با فیزیکی بدنی اش به گل می رسد، در بالا رفتن آمار گلزنی سپاهان مهم ترین نقش را داشته.

این مهاجم بلندقامت فعلا با 9 گل آقای گل لیگ برتر است و بعد از غیبت در بازی با پدیده، مقابل پرسپولیس خواهد ایستاد. مطمئنا با حضور کی روش، سپاهانی ها باز هم با بازی مستقیم و ارسال از جناحین دنبال موقعیت سازی و گلزنی هستند اما این طرف میدان هم مدافع خوش پرش پرسپولیس در اوج آمادگی واقع شده است.

شجاع خلیل زاده در دو بازی اخیر دو گل 6 امتیازی برای پرسپولیس زده و در عین حال، وظایف دفاعی اش را با کمترین انجام می دهد. این یعنی نبرد شجاع و کی روش در بازی یکشنبه پرسپولیس و سپاهان فوق العاده مهیج و دیدنی خواهد بود. به ویژه که مدافع این روزهای پرسپولیس سابقه بازی کردن در سپاهان را هم دارد.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "شجاع &ndash کی روش، دوئلی روی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع &ndash کی روش، دوئلی روی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید