رضا داوودنژاد: فضای مجازی مسموم گردیده

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رضا داوودنژاد با بیان اینکه موافق با به نمایش گذاشتن زندگی شخصی خود در فضای مجازی نیست، می گوید که در حال حاضر فضای مجازی در وضعیت خوبی به سر نمی برد و فضایی مسموم احساس می گردد.

رضا داوودنژاد: فضای مجازی مسموم گردیده

بازیگر سریال های پشت کنکوری ها و زندگی به شرط خنده در گفت وگو با وبلاگ آموزشی و فنی درباره اینکه چهره های مشهور درباره هر مطلبی در فضای مجازی اظهار نظر می نمایند، اعلام کرد: من نمی توانم بگویم کاملا موافق یا مخالف این مساله هستم. بعضی ها درباره هر موضوعی نظر می دهند که گاهی زننده است و انگار مقام بالایی دارند؛ البته تعدادی از چهره ها نیز در صفحه خود پیغامی می گذارند و نظر خود را اعلام می نمایند که برای من جذاب است؛ برای مثال مهراب قاسم خانی، مهدی ژوله و حمید فرخ نژاد پیغام هایی می گذارند که من دوست دارم اما نمی دانم تاثیر این نوشته ها در مردم چگونه است. برخی هم به صورت فکاهی نظرات خود را می گویند.

او با اشاره به مسؤولیت اجتماعی چهره ها در قبال مردم گفت: به هر حال برای چهره های مشهور در برخی مقاطع مسؤولیت اجتماعی قائل می شوند و نظرات آن ها را می پرسند؛ برای مثال زمان انتخابات دوست دارند نظر افراد شناخته گردیده تر معلوم گردد و فکر می نمایند این افراد تاثیر دارند. اما دو سالی که می گذرد این نظرات را مزاحم می دانند.

داوودنژاد با بیان اینکه برای مسؤولان همواره حمایت سلبریتی ها جذاب بوده است، افزود، برخی از چهره ها هم که حمایت می نمایند اما در ادامه انتظاراتشان برآورده نمی گردد. آنها یکسری فالوئر هم دارند که منتقد آن ها می شوند و حتی در برابر حمایتی که چهره مشهور نموده از او پاسخ می خواهند که طبیعی است و همه جای جهان این اتفاق می افتد. فقط اشکالی که در ایران وجود دارد این است که زمانی که کشور دچار بحران و سختی می گردد، نباید انتظار سکوت دسته جمعی از هنرمندان داشته باشند.

داوودنژاد ادامه داد: ما در میان هنرمندان می دانیم که برخی دیدگاه درستی دارند، برخی فکر می نمایند تاثیرگذارند و چه کسانی هم به مسخره نظر می دهند.

بازیگر سریال پنچری درباره استفاده ابزاری و ویترینی برخی از چهره ها از فضای مجازی، اظهار کرد: هنرمندان یک زندگی شخصی دارند و البته بر اساس شغلشان یک زندگی اجتماعی هم دارند. من این را درک می کنم که تا حدودی مردم دوست دارند و می خواهند بدانند که هنرمندانی که فیلم هایشان را می بینند چگونه و در چه فضایی زندگی می نمایند. بنابراین گاهی عکس هایی با خانواده می گذارم که فقط کنجکاوی افرادی که کارهای من را دوست دارند، رفع گردد. اما اینکه بخواهم در فضای مجازی زندگی مشترک داشته باشم، اینگونه نیستم. تصور من این است که در حال حاضر فضای مجازی مانند همه چیز در وضعیت خوبی به سر نمی برد و سامان و فضای درستی در فضای مجازی بین همکاران، دوستان و مردم وجود ندارد و این فضای مسموم احساس می گردد.

او در انتها به فعالیت های جدید خود در عرصه تلویزیون و سینما اشاره نمود و گفت: ایفای نقش من به تازگی در یک سریال تمام گردیده و کارهایی هم را به زودی آغاز می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رضا داوودنژاد: فضای مجازی مسموم گردیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا داوودنژاد: فضای مجازی مسموم گردیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید